معاون امور مالی و اقتصادی شهردار قم خبر داد
معاون امور مالی و اقتصادی شهردار قم گفت: با همتی که صورت گرفت هیچ‌ وامی در شهرداری قم اخذ نشد و با اتکا به منابع و امکانات داخلی شهرداری توانستیم پایان سال حقوق و مزایای کارکنان را نیز تسویه کنیم.
کد خبر: ۳۹۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۴ 29 March 2017
به گزارش تابناک قم، حمیدرضا بیطرفان در دیدار مدیران شهری با آیت‌الله مرتضی مقتدایی نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با اشاره به رکود ساخت و ساز در کشور بیان کرد: به همین خاطر اغلب شهرداری‌ها برای پرداخت حقوق و مزایا مجبور به اخذ وام شدند تا بتوانند مشکلات امور جاری خود را برطرف کنند.

وی با تاکید بر اقدامات حوزه مالی و اقتصادی در شهرداری قم گفت: با همتی که صورت گرفت هیچ‌ وامی در شهرداری قم اخذ نشد و با اتکا به منابع و امکانات داخلی شهرداری توانستیم پایان سال حقوق و مزایای کارکنان را نیز تسویه کنیم.

بیطرفان به تحقق بودجه شهرداری قم در سال 95 اشاره کرد و افزود: با حرکت برنامه‌محور و براساس نقشه راهی که ابتدای سال مشخص شد بودجه شهرداری در سال 95 به طور کامل محقق شد.

وی با اشاره به مقایسه‌ای در خصوص وضعیت تحقق بودجه سال‌های گذشته شهرداری گفت: در سال 88 حدود 93 درصد بودجه به استفاده از اوراق محقق شد اما سال 95 بدون هیچ وامی بیش از 100 درصد تحقق بودجه داشتیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار