اسکان 100 هزار نفر مسافر نوروزی در 2 امامزاده شیروان
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: طی یک هفته اخیر مسافران نورزی از امام زاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت که شاخص ترین امام زاده در این شهرستان است استقبال کم نظیری داشته اند.
کد خبر: ۳۹۹۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳ 29 March 2017
حجت الاسلام علی پرهیزگار چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه با توجه به قرار گرفتن مسیر امام زاده حمزه رضا(ع) و استقبال گسترده هر ساله مسافران نوروزی اظهار کرد: امسال امکان اسکان مسافران نوروزی در امامزاده عبدالرضا(ع) روستای توده و امام زاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت فراهم شده است.
وی با بیان اینکه در یک هفته اخیر 20 خانوار مشتمل بر بیش از 100 نفر از مسافران نوروزی در امام زاده حمزه رضا و امام زاده عبد الرضا شیروان اسکان داده شده اند گفت: لحظه آغاز تحویل سال نو برنامه های خوبی در امام زاده حمزه رضا(ع) صورت گرفت که شهروندان و مسافران استقبال بسیار خوبی از آن کردند و به تعدادی از آنان جوایزی اهدا شد.
پرهیزگاراز طرح آرامش بهاری در این ایام خبر داد و افزود: همچنین خیمه معرفت در امام زاده غیبی شیروان، امام زاده حمزه رضا(ع) شهر زیارت و امام زاده عبدالرضا(ع) روستای توده برپا شده است که شامل غرفه های کودک و نوجوان، پاسخگویی به سوالات شرعی و ... می باشد.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد واقع است.
این شهرستان به دلیل استقرار در مسیر اصلی استان های شمالی کشور به مشهد مقدس، هر ساله پذیرای مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است که شمار زیادی از آنان در جوار اماکن زیارتی و امامزادگان اقامت می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار