رییس ستادکاروانهای راهیان نور وزارت نفت در جنوب گفت: از 20 اسفند تا هفتم فروردین سال جاری 15 هزار نفر از کاروانهای راهیان نور این وزارتخانه از یادمان های دفاع مقدس استان خوزستان بازدید کردند
کد خبر: ۴۰۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 29 March 2017
رییس ستادکاروانهای راهیان نور وزارت نفت در جنوب گفت: از 20 اسفند تا هفتم فروردین سال جاری 15 هزار نفر از کاروانهای راهیان نور این وزارتخانه از یادمان های دفاع مقدس استان خوزستان بازدید کردند.

سرهنگ پاسدار عباس ممبینی سه شنبه هشتم فروردین در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی مناطق نفتخیزجنوب ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: روزانه 1200 نفر از کاروان های راهیان نور وزارت نفت از اقصی نقاط کشور به خوزستان عزیمت می کنند که پشتیبانی از این کاروان ها را شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب و حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان بر عهده دارند.

وی در ادامه با بیان اینکه هر کاروان به مدت پنج روز در استان خوزستان اسکان می یابند اظهار داشت: این کاروان ها از یادمان های شلمچه، اروندکنار، هور،چذابه،طلاییه و فکه بازدید می کنند.

ممبینی همچنین یادآورشد:کاروان های راهیان نوروزارت نفت طبق برنامه ریزی های انجام شده  در مجتمع آموزش فنون اهواز و آبادان اسکان می یابند و وسیله ایاب و ذهاب و تغذیه آنها نیز از جانب شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب انجام می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار