فردی که با ایجاد مرکز دعانویسی و رمالی در پاکدشت از مردم کلاهبرداری می کرد دستگیر شد.
کد خبر: ۴۰۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 29 March 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از رکنا، سرهنگ سلمان آدینه وند معاون هماهنگ کننده پلیس Police ویژه شرق استان تهران گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر این که فردی ایرانی در یکی از روستاهای پاکدشت، با رمالی و دعانویسی مردم را اغفال کرده و از آن ها کلاهبرداری می کند، ماموران انتظامی بخش شریف آباد پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام شدند.
وی تصریح کرد: مأموران پس از حضور در محل فعالیت غیرقانونی متهم، فرد رمال را در حالی که چندین نفر از زنان و مردان روستا منتظر نسخه های شفابخش وی بودند، شناسایی و دستگیر کردند.
وی افزود: در بازدید از منزل متهم تعداد زیادی کتاب با موضوعات علوم غریبه و رمالی یک عدد کتاب دست نویس و انواع دعا های نوشته شده و رنگ مخصوص دعا نویسی و همچنین تعداد 100 عدد برگه ورق مسی جهت مکتوب نمودن دعا بر روی آن کشف و ضبط شد.
آدینه وند گفت: پس از تکمیل پرونده، متهم جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع داده شد.
وی بیان کرد: متاسفانه عده ای سودجو با سو استفاده از عدم آگاهی مردم اقدام به رمالی و دعا نویسی می کنند و در بسیاری از موارد نتایج و اثرات جبران ناپذیری را بر روی افراد و سلامت جسمی و روانی آنان می گذارد.
وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از جمله رمالی و دعا نویسی، مراتب را با استفاده از شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار