نماینده مجلس:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نسبت به ارتقای وضعیت مدارس منطقه مشایخ شهرستان کیار اقدام کند.
کد خبر: ۴۰۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 30 March 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- علی کاظمی باباحیدری در جمع مردم روستای دوپلان مشایخ بخش ناغان شهرستان کیار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این منطقه به منظور سرمایه گذاری در بخش گردشگری می توان مشایخ را به عنوان یک منطقه مهم گردشگری در کشور و جهان تبدیل و معرفی کرد.
وی با اشاره به افزایش سهمیه قیر رایگان در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری برای دریافت سهمیه بیشتر و آسفالت معابر مناطق روستایی استان و منطقه مشایخ اقدامات لازم را انجام دهند.
کاظمی باباحیدری به گازرسانی روستاهای منطقه مشایخ و سایر مناطق محروم و سخت گذر چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم اشاره و تصریح کرد: برای گازرسانی به روستاهای این منطقه 150 میلیون ریال به ازای هر خانوار بیشتر هزینه شد.
وی همچنین در جمع مردم مرکز بخش ناغان در شهرستان کیار یادآور شد: تکمیل و بهره برداری از تونل زره یکی از مهمترین خواسته های مسئولان و مردم محسوب می شود که با سرعت قابل توجهی در حال انجام است.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: احداث میدان در ورودی ناغان و اجرای طرح پمپاژ آب به زمین های کشاورزی این بخش جزو اولویت های مسئولان چهارمحال و بختیاری محسوب می شود.
وی گفت: وضعیت اشتغال یکی از مهمترین دغدغه ها و مشکلات مردم در مناطق مختلف کشور و چهارمحال و بختیاری است.
کاظمی باباحیدری تاکید کرد: افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی از مهمترین اولویت های مسئولان کشور و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی محسوب می شود.
سفرهای شهرستانی استاندار و مسئولان چهارمحال و بختیاری در سال 1396 از شهرستان کیار آغاز شد.
در روز نخست این سفرها مشکلات بخش مرکزی شهرستان کیار و در روز دوم مشکلات بخش ناغان در این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات اعلام شد.
شهرستان کیار در 40کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری با نزدیک به 60هزار نفر جمعیت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار