قاتلان بلافاصله به منزل بر می‌گردند و روز بعد دو اسلحه حمل شده را در نزدیکی روستای درغک در زیر خاک دفن می‌کنند و جسد به مدت دو شبانه‌روز در محل حادثه بود و کسی آن را پیدا نکرد که توسط مردم منطقه پیدا شد و با حضور نیروهای انتظامی در محل؛ جسد به دهدشت جهت کار پزشکی قانونی انتقال یافت.
کد خبر: ۴۰۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 04 April 2017
به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، صبح امروز با حضور رئیس دادگستری چاروسا و دیشموک، دادرس دادگاه چاروسا، فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، کادر آگاهی شهرستان کهگیلویه، بخشدار دیشموک و خبرنگار چاروسا به نمایندگی از خبرنگاران بازسازی صحنه قتل روستای درغک توسط قاتل این حادثه صورت گرفته است.

سید سعید سعادت‌فر در این خصوص اظهار داشت: با توجه به قتل روز 3 فروردین امسال، فردی به نام روح‌الله اندیک در روستای درغک کهگیلویه تمام توان قضایی و انتظامی استان و شهرستان به کار گرفته شد تا در ایام نوروز به صورت کار شبانه روزی متهم و یا متهمان این پرونده مشخص شوند.

رئیس دادگاه عمومی چاروسا بیان کرد: متاسفانه مرحوم روح الله اندیک در شب چهارشنبه 2 فروردین ساعت 45 دقیقه بامداد توسط دو نفر به بهانه شکار به کوه برده می‌شود و با توجه به مشکلاتی که بین آنها وجود داشت مرحوم را با اسلحه به قتل می‌رسانند.

وی افزود: قاتلان بلافاصله به منزل بر می‌گردند و روز بعد دو اسلحه حمل شده را در نزدیکی روستای درغک در زیر خاک دفن می‌کنند و جسد به مدت دو شبانه‌روز در محل حادثه بود و کسی آن را پیدا نکرد که توسط مردم منطقه پیدا شد و با حضور نیروهای انتظامی در محل؛ جسد به دهدشت جهت کار پزشکی قانونی انتقال یافت.

سعادت‌فر خاطرنشان کرد: بلافاصله نیروهای ویژه انتظامی استان و شهرستان کهگیلویه به روستای درغک اعزام شدند و تمام منطقه را جهت امنیت در دست گرفتند که خوشبختانه با تلاش آنها هیچ گونه مشکلی از لحاظ امنیتی به وجود نیامد.

رئیس دادگاه عمومی چاروسا عنوان کرد: با تلاش همکاران در آگاهی، دادگستری و نیروی انتظامی توانستیم در کمتر از 10 روز قاتلان را مشخص و به مردم معرفی کنیم.

وی با تقدیر از مردم و همکاران خود تصریح کرد: از مردم دو منطقه چاروسا و دیشموک و همکاران در دادگاه عمومی دیشموک و دادگاه عمومی و دادرس چاروسا، فرمانده انتظامی استان و شهرستان کهگیلویه و اداره آگاهی شهرستان به دلیل زحمات شبانه روزی تقدیر و تشکر می‌کنم.

سعادت‌فر در پایان متذکر شد: از مردم می‌خواهیم که در چنین مواقعی از حواشی و حاشیه‌سازی پرهیز کنند و بگذارند که نظر و موضوع حوادث را از زبان نیروهای قضایی و امنیتی بشنوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار