سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اعلام کرد:
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: در طرح نوروزی 96 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی 110 خبر این مجموعه در اختیار رسانه‌های استان قرار گرفت و حاصل آن دریافت بیش از 200 بازتاب خبری بود.
کد خبر: ۴۰۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱ 04 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، مجتبی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: همزمان با اجرای طرح نوروزی 96 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ستاد خبری روابط عمومی این مجموعه در این ایام ارتباط مؤثر و تنگاتنگی با رسانه‌های خراسان رضوی داشتند.
وی افزود: در این مدت تیم 5 نفره ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی 110 خبر را در اختیار رسانه‌های استان قرار دادند و حاصل آن دریافت بیش از 200 بازتاب خبری بود و بالاترین انعکاس خبری هم مربوط به خبر تصادف زنجیره‌ای بیش از 50 خودرو در کیلومتر 10 محور باغچه به مشهد در روز جمعه چهارم فروردین ماه 96 بود.
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در طول مدت اجرای این طرح 30 مجموعه رسانه‌ای خراسان رضوی شامل 11 خبرگزاری، 12 پایگاه خبری و 7 کانال خبری با ستاد خبری جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همکاری داشتند و از این بابت از تمامی همکاران رسانه‌ای تقدیر و تشکر می‌کنم.
محمودی گفت: در زمان اجرای طرح این وعده را به رسانه‌ای‌های استان داده بودیم که از سه رسانه‌ای که بیشترین بازتاب را در طول این مدت داشته‌اند تقدیر به‌عمل می‌آید و در این راستا خبرگزاری ایرنا با 32 بازتاب، پایگاه خبری تابناک با 28 بازتاب و خبرگزاری تسنیم با 22 بازتاب بیشترین بازتاب‌های رسانه‌ای را در طرح نوروزی 96 جمعیت هلال احمر خراسان رضوی داشته‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار