نخستین نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) در ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶ 05 April 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ "حجت الاسلام علی چراغی پور"، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در نخستین نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام افزود: امام خمینی (ره) پـس از انبیا بزرگ الهی و معـصومین (ع) کم نظیرترین و ممتازترین شخصیت تاریخ بشریت است.

ادامه داد: وی امام راحل را نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع عنوان کرد و افزود: این شخصیت وارسته یکی از اصیل ترین انقلاب های تاریخ را به پیروزی رساند و نظامی بی بدیل را پایه ریزی و رهبری کرد.
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام اظهار کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با تکیه بر عنصر آگاهی ، استقامت و شجاعت تزلزلی آشکار در ارکان و مبانی تمدن های مادی غرب و شرق بوجود آورد.
 
 
وی تصریح کرد: بر این اساس بزرگداشت چنین شخصیتی باید همواره به بهترین وجه برگزار شده زیرا ارتقا سطح معرفت و بصیرت مردم به ویژه نسل جوان جامعه نسبت به اندیشه ها و شخصیت عظیم حضرت امام (ره) و آگاهی به تحولات شگفتی که وی در کشور و عرصه جهانی پدید آورد بسیار ضروری است.
 
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: برنامه های بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام (ره) در سال جاری باید با اهتمام ویژه ای برگزار شده و مجموعه ای از اقدامات فراگیر باید در دستور کار قرار بگیرد.
 
وی برگزاری همایش های تبیینی با موضوع معرفی ابعاد مختلف شخصیتی حضرت امام برای نسل جوان، تبلیغات گسترده محیطی و رسانه ای، نشر وصیت نامه حضرت امام (ره)، برگزاری مسابقات مختلف و متعدد فرهنگی و مذهبی و محافل انس با قرآن با توجه به ایام ماه مبارک رمضان را از جمله برنامه های مورد نظر عنوان کرد.
 
وی همچنین با اشاره به قرار داشتن سالروز ارتحال حضرت امام (ره) در ماه مبارک رمضان و عدم اعزام کاروان به مرقد مطهر افزود: امسال شرایط مناسب تری برای حضور گسترده مردم در این مراسم خواهیم داشت که باید مورد توجه قرار بگیرد.
 
نخستین نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) ایلام در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برگزار شد./م
ایلام  بیدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار