با وجود وقوع زلزله؛
مدیرکل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: علی رغم وقوع زلزله در این استان، تمام پروازها در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به روال عادی و طبق برنامه در حال انجام است.
کد خبر: ۴۰۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 05 April 2017
به گزارش تابناک رضوی ،محمدباقر قاسم زاده افزود: وقوع زمین لرزه 6 ریشتری در استان، هیچ وقفه ای در روند پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد ایجاد نکرده و هیچ تاخیری در پروازها به وجود نیاورده است.
وی بیان کرد: از ابتدای امروز 80 پرواز ورودی و خروجی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد انجام شده و سایر پروازهای امروز هم براساس برنامه ای که از قبل اعلام شده بود، انجام خواهد گرفت.
بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران کانون این زمین لرزه عمق 10 کیلومتری زمین در شهر سفیدسنگ از توابع بخش قلندرآباد شهرستان فریمان در 100 کیلومتری جنوب مشهد بوده است.
این زمین لرزه در مشهد نیز کاملا محسوس بود؛ بنا به گزارش برخی منابع شبکه تلفن برخی شهرستان های استان خراسان رضوی به دنبال وقوع این زمین لرزه، دچار اختلال شد.
بر اساس اعلام مرکز لرزه نگاری موسسه ژئوفیزیک پس از زلزله 6 ریشتری، تاکنون چندین پس لرزه نیز با قدرت 3 تا 4،7 ریشتری سفیدسنگ را لرزانده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار