مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: تا کنون گزارشهایی در خصوص خسارات زلزله و آوار منازل در برخی روستاهای شهرستان های فریمان، تربت جام و سرخس دریافت شده است.
کد خبر: ۴۰۲۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸ 05 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از ایرنا،حجت علی شایانفر افزود: طبق گزارش های رسیده روستاهای دوقلعه براشک و کارقش بالا در شهرستان فریمان خسارت دیده و خانه ها تخریب شده است.
وی بیان کرد: براساس گزارش اعلامی ساختمانهایی نیز در روستاهای درخت بید، کلاته منار و کلاته حاج علی در شهرستان سرخس نیز تا کنون تخریب شده اند.
شایانفر با بیان اینکه در تربت جام نیز روستای چاه مزار دچار خسارت شده،گفت: بر اساس گزارش فرماندار فریمان در شهرهای سفیدسنگ و قلندرآباد خسارات جزئی به اماکن تجاری و مسکونی وارد شده است.
شایانفر خاطرنشان کرد: گروه هایی راهی مناطق روستایی شده اند و اکیپ های واکنش سریع هلال احمر نیز برای کمک به شناسایی اولیه منطقه و برآورد خسارات به منطقه اعزام شدند.
زلزله ای با شدت 6 ریشتر ساعت 10 و 40 دقیقه پیش از ظهر چهارشنبه بخش هایی از چند شهرستان خراسان رضوی را در مرکز و شرق این استان لرزاند.
کانون این زمین لرزه شهر سفیدسنگ، از توابع بخش قلندرآباد شهرستان فریمان است که در 28 کیلومتری فریمان و 100 کیلومتری مشهد واقع است. 
تا زمان مخابره این خبر بیش از 18 پس لرزه نیز در این منطقه گزارش شده است.

برچسب ها: زلزله ، فریمان ، خسارات ، تخریب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار