جانشین فرمانده پایگاه بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: ۶۸ نفر از کارکنان برق استان یزد مدت چهار روز از یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق جنوب بازدید کردند.
کد خبر: ۴۰۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶ 06 April 2017
به گزارش تابناک یزد،حسینقلی بلانیان، جانشین فرمانده پایگاه بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان یزد از اعزام ۶۸ زائر به مناطق عملیاتی جنوب در نوروز امسال خبر داد و اظهار کرد: این افراد در روز نخست پس از استقرار در اردوگاه شهید عاصی زاده یزد در کلان شهر اهواز، از یادمان شهدای فتح المبین در شمال غربی شوش بازدید و در رزمایش پایگاه شهید مسعودیان شرکت کردند.
وی اضافه کرد: زیارت از شهدای هویزه، طلائیه و شهدای رمضان، بازدید از معراج شهدا، حضور در محل عملیات کربلای پنج در نهرخین، بازدید از منطقه شلمچه و اماکن خاطره انگیز خرمشهر از دیگر برنامه های این کاروان بوده است.
بلانیان افزود: زائران با یک دستگاه اتوبوس وپنج دستگاه خودروهای شخصی در دهه دوم تعطیلات نوروز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.
جانشین فرمانده پایگاه بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان یزد آشنایی زائران به حماسه آفرینی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس و الگوگیری از سیره وروش زندگی شهدا و ایثارگران را از جمله اهداف این اعزام اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار