تابناک مرکزی: در عملیات دو روز گذشته پلیس استان، 41 نفر به اتهام جرايم سرقت و جرائم مرتبط با مواد مخدر دستگیر و به دستگاه قضايي معرفي شدند.
کد خبر: ۴۰۴۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۹ 08 April 2017

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ "سیامک قاسمی" معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این باره به خبرنگار تابناک مرکزی گفت: در تداوم طرح‌های امنيت بخش پلیس استان در عملیات‌های دو روز گذشته پلیس استان، 28 نفر سارق و 13 نفر به دليل جرايم مرتبط با مواد مخدر دستگیر شدند.

وي یاد آورشد: در تحقيقاتي كه از دستگيرشدگان انجام شد، 38 فقره انواع سرقت کشف شد كه اموال كشف شده از سارقان با تشكيل پرونده و با هماهنگي مراجع قضايي به مالباختگان تحويل داده شد.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان مركزي افزود: کشف 15 فقره سرقت منزل، مغازه و دیگر اماکن خصوصی، نه فقره سرقت محتويات و لوازم خودرو، پنج دستگاه وسيله نقليه سرقتي و ... بخشي از كشفيات پليس استان در دو روز گذشته بود.

سرهنگ قاسمي از همكاري خوب شهروندان در اجراي مطلوب طرح هاي انتظامي تشكر كرد و از آنان خواست ضمن توجه به توصيه هاي پليس در پيشگيري از هر گونه جرم و بزه، موارد مشكوك را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش كنند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار