شهردار و مسؤولان واحدهای شهرداری اقبالیه از روند ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی سطح شهر اقبالیه بازدید کردند.
کد خبر: ۴۰۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰ 09 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محمد پیری در جریان بازدید از روند ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر اقبالیه که در سطح این شهر صورت گرفت، اظهار داشت: این پروژه‌های عمرانی در راستای توسعه و پیشرفت شهر و در نهایت رضایت شهروندان این شهر اجرایی شده است.

وی از همکاری تمام شهروندان با عوامل و کارکنان شهرداری تقدیر و تشکر کرد و خواستار حمایت همه‌جانبه مردم شهر اقبالیه در راستای بهبود مدیریت شهری و ارائه نقطه نظرات آن‌ها برای پیشبرد اهداف عالی مدیریت شهری در خدمت‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به مردم شد.

شهردار شهر اقبالیه با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به همشهریان ادامه داد: رفاه و آرامش مردم جزء ضروری‌ترین اهداف شهرداری این شهر بوده و ایجاد زمینه‌های مناسب توسعه در سطح شهر از مؤلفه‌های ایجاد شهری زیبا و مدرن است.

پیری تصریح کرد: از مدیران و مسؤولان شهرداری شهر اقبالیه درخواست می‌شود تا با جدیت هر آنچه در توان دارند برای شهروندان تلاش و خدمت کنند.

وی نقش شهرداری را به عنوان نهاد خدمت‌رسان به مدیریت بحران تشبیه کرده و خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها به عنوان متولی امر خدمات‌رسانی در شهرها باید در بحرانی‌ترین شرایط هم، آمادگی ارائه خدمات‌رسانی به شهروندان را داشته باشند.

شهردار شهر اقبالیه با اشاره به نظارت به‌ موقع و تأثیر آن در اجرای پروژه‌ها، نظارت بر کیفیت اجرای پروژه‌های شهرداری را امری مهم تلقی کرد و یادآور شد: بازدید از پروژه‌های در حال اجرا موجب تسهیل و تسریع در رفع مشکلات احتمالی پروژه‌ها و برنامه‌های شهرداری است.

پیری با اشاره به اهمیت مقوله خدمت‌رسانی به شهروندان، رفاه و آرامش مردم را جزء ضروری‌ترین اهداف شهرداری برشمرد و مطرح کرد: ایجاد زمینه‌های مناسب توسعه در سطح شهر از مؤلفه‌های ایجاد شهر پایدار و پویا است.

گفتنی است، شهردار و مسؤولان واحدهای شهرداری شهر اقبالیه از روند احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی المان شهدای گمنام، بوستان ولایت، باغ عمران، کانال معاد و کانال امام رضا(ع) بازدید کردند.

یادآور می‌شود، در جریان بازدید، شهردار شهر اقبالیه به تکمیل پروژه‌های عمرانی تا پایان سال جاری اشاره کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار