مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی:
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: افزایش قیمت در قبوض گاز به دلیل تغییر اقلیم از دو به سه و براساس اعلام سازمان هواشناسی است.
کد خبر: ۴۰۵۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲ 09 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،سید حمید فانی در ارتباط با گرانی اخیر بهای گاز مصرفی در استان خراسان رضوی اظهار داشت: امسال با توجه به زمستان سرد توانستیم گاز را به صورت مناسب برای مردم تامین و در زلزله اخیر نیز هیچ مشکلی در شبکه گازرسانی ایجاد نشد و نشت‌یابی نیز صورت گرفته تا آثار تخریبی احتمالی پیدا شود همچنین با توجه به اینکه شدت و زمان سرما بر میزان مصرف تاثیر دارد تغییر تعرفه به هیچ وجه نداشتیم.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در رابطه با نحوه تعیین اقلیم‌ها گفت: برای اینکه شرکت گاز بتواند اقلیم‌ها را به درستی تشخیص دهد هواشناسی را متولی این امر کرده و اقلیم مشهد نیز تغییر نیافته و شرکت گاز اعتقاد دارد نباید اقلیم مشهد سه باشد زیرا سوز سرمای زیادی دارد.
وی افزود: اگر اقلیم به دو تغییر کند و اصلاحیه ارائه شود در نخستین صورتحساب مردم قیمت تعدیل می‌شود و وجوه بازگردانده می‌شود و افزایش قیمت در قبوض به دلیل تغییر اقلیم از دو به سه و براساس اعلام سازمان هواشناسی است.
فانی با اشاره به اینکه براساس مصوبه تغییر اقلیم قیمت‌ها افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: موظفیم طبق اعلام سازمان هواشناسی براساس تغییر اقلیم مبالغ را افزایش دهیم و اگر اصلاح شود همه مبالغ دریافتی به مردم بازگردانده می‌شود، همچنین یک ریال از مبالغ به حساب شرکت گاز نمی‌آید و مبلغ ثابت است و تمام پول به خزانه می‌رود و شرکت گاز در این قضیه اصلاً ذی نفع نیست.
مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی در ارتباط با تعیین زمان فصل گرم و سرد گفت: فصل گرم و سرد بر اساس مصوبه سال 95 هشت ماه و چهار ماه است و تمام قیمت‌ها نیز براساس سال 94 است، همچنین کشور به پنج اقلیم سرد یک، دو و سه و معتدل یک و دو تقسیم شده و مشهد مانند اهواز و بندر عباس نیست و تمام مبالغ دریافتی از مردم براساس قرائت کنتور است و در قبض فقط پرینت می‌گیریم و هیچ اشتباهی رخ نمی‌دهد.
وی افزود: درصدهای استفاده متفاوت است و مردم توقع نداشته باشند 50 درصد از پول‌هایشان برگردد زیرا تمام مبالغ براساس درصدها بررسی و اندازه‌گیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار