معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: دو برگزاری موفق جشنواره ی فرهنگ و ملل خود یک موفقیت است
کد خبر: ۴۰۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷ 10 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،  دکتر داوری ،معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فردوسی مشهد ، اشاره به حضور دانشجویان با ملیت های متعدد در دانشگاه فردوسی مشهد هدف جشنواره ی فرهنگ و ملل را اینچنین بیان کرد : یکی از اهداف دانشگاه فردوسی بین المللی شدن است. یکی از برد های آن اثبات توانمندی های دانشگاهی آن است که شامل توانمندی های علمی ، آموزشی ، پژوهشی و نیز خدماتی که به دانشجویان ارائه میدهد . در جریان این هدف یکی از زیرمجموعه ها دانشجویان خارجی هستند .
وی در این خصوص اعلام کرد که دانشگاه فردوسی در جهت جذب دانشجویان خارجی و ارائه خدمات مناسب به آنها همواره تلاش می کند تا آنها بتوانند سفیرانی برای کشور ما در کشور خود و نیز مبلغانی برای دانشگاه فردوسی باشند .
معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه در خصوص دستاورد های جشنواره فرهنگ ملل بیان کرد دو برگزاری موفق جشنواره ی فرهنگ و ملل خود یک موفقیت است . وقتی که ما خدمات مطلوبی را برای دانشجویان خارجی فراهم میکنیم و نیز فضای فرهنگی مناسبی را ارائه میدهیم طبیعتا این شخص این مسئله را نقل خواهد کرد و این اتفاق هدف ما را که جذب دانشجویان خارجی هست شکل می دهد .
دکتر داوری شعار نوید صلح و دوستی را بسیار زیبا و مناسبی دانست و بیان کرد : نوع بشر در روی زمین خانه مشترکی دارند که باید با هم روی آن زندگی کنند بنابراین بهترین راه صلح و دوستی است . بشر بهتر است به این نتیجه برسد که علیرغم تمام تفاوت سلیقه ها باید با هم زندگی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار