با حضور ۴۰۰ دانش آموز دختر؛
مدیر آموزش و پرورش کاشمر گفت: سی و پنجمین دوره مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش آموزان خراسان رضوی در گروه دو با حضور 400 دانش آموز دختر از 16 شهرستان این استان به میزبانی کاشمر آغاز شد.
کد خبر: ۴۰۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲ 13 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از فارس، ایرج سعادتمند با اشاره به اینکه دانش آموزان شرکت کننده در این رقابت فرهنگی، حافظان و حاملان و عاملان قرآن نیز هستند اظهار داشت: قرآن، سخن عشق و نقشه راه بشریت بوده که متأسفانه به دلیل بی توجهی ما مهجور مانده است.

وی با ابراز تأسف نسبت به اینکه در جامعه اسلامی ما از روح و معنویت قرآن بهره ای برده نشده ، یادآور شد: اینکه امروز در سراسر جهان، خشونت، دروغ و استعمار بیداد می کند، نشان از بی توجهی و درک صحیح از این ریسمان استوار است.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر بیان کرد: امیدوارم شرکت کنندگان این رقابت فرهنگی،  در مدت حضور خود در دومین شهرستان زیاتی خراسان رضوی با برنامه های فرهنگی که برای آنها تدارک دیده شده است، بهره مند شوند و خاطرات خوبی از کاشمر  به یادگار ببرند.

سعادتمند با اشاره به اینکه سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان خراسان رضوی در گروه دو شاهد حضور 400 دانش آموز دختر به همراه مربیان و سرپرستان آنها هستیم اضافه کرد: منتخبین رشته‌های حفظ ترتیبی، حفظ کل، حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء، تفسیر، قرائت، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، انشای نماز، اذان و مداحی از شهرستان های بجستان، تایباد، جغتای، جوین، خواف، خوشاب، ششتمد، ناحیه3، رضویه، صالح آباد، سرخس، طرقبه و شاندیز، فریمان، فیروزه، گلبهار و کاشمر در مدت 3 روز با هم رقابت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار