سومین روز از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری در نوبت بعد از ظهر با حواشی سخنرانی یک نامزد در سالن وزارت کشور کلید خورد.
کد خبر: ۴۰۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰ 13 April 2017
به گزارش تابناک :  سومین روز از ثبت نام انتخابات  ریاست جمهوری در نوبت بعد از ظهر با حواشی سخنرانی یک نامزد در سالن وزارت کشور کلید خورد.

محمد مهدی مجد نامزد انتخابات ریاست جمهوری که قصد داشت پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری برای خبرنگاران سخنرانی کند پیش از سخنرانیش از خبرنگاران اجازه گرفت و گفت: اگر گوش می‌دهید حرف بزنم. که خبرنگاران هم بلافاصله دسته جمعی به وی گفتند: بزن بزن ...!

این نامزد انتخابات که انگار قصد داشت استند آپ کمدی اجرا کند، چنان با هیجان و خنده صحبت می‌کرد که گویی خبرنگاران باید بعد از هر بخش از اظهاراتش کمی بخندند.

وی پشت تریبون رفت و دعای ابتدای سخنرانی‌های احمدی نژاد را خواند و گفت: نه هاله نوری دیدم و نه از جانب کسی به من الهام شده است. (خنده خبرنگاران)

این نامزد انتخابات درباره پرداخت یارانه گفت: بعد از اینکه رئیس جمهور شوم یارانه‌ها را به رقم ۳۰۰ هزار تومان افزایش می‌دهم که این اظهارات برای دقایقی سالن وزارت کشور را مملو از هیاهو و خنده خبرنگاران کرد و باعث شد تا آن‌ها کف و سوت بزنند.

وی در ادامه گفت: حتما سعی می‌کنم به همکاری وزیر کار هم برای جوانان ایجاد کنم، اما اگر نشد اجازه تبدیل شوراها را می‌دهیم و دستور می‌دهم به هر خانوار ایرانی ۱۵۰۰ متر زمین تعلق گیرد تا خیار بکارند و خیارشور درو کنند. (خنده خبرنگاران)

این نامزد انتخابات همچنین گفت: وام ازدواج را به همه پرداخت می‌کنیم ولی از همه مهم‌تر به زوجینی که بچه دار شدند بیست میلیون تومان پول می‌دهیم، اما برای اینکه بودجه این مسئله تامین نیست فعلا دفترچه‌ای به خانوار‌ها می‌دهیم تا هر روز این دفترچه را نگاه کنند و رشد فرزنداشان برایشان ملموس‌تر شود.

مجد ادامه داد: سیب زمینی و آرد و حقوق نجومی به کسی نمی‌دهم. من می‌دانم تایید صلاحیت بنده از سوی شورای نگهبان انجام می‌شود. (خنده خبرنگاران)

این نامزد انتخابات گفت: در کابینه ام از درخت و گنجشک استفاده نمی‌کنم و از اب استفاده می‌کنم، چون مظهر پاکی و پاکیزگی است. (خنده خبرنگاران)

مجد همچنین در بین سوت و دست زدن‌های خبرنگاران گفت: از برادران اختلاس گر تمنا می‌کنم، خواهش می‌کنم در دروره ریاست جمهوری بنده چهار سال به خرج دولت این کشور را ترک کنند و به تفریح در خارج از کشور بپردازند. (خنده خبرنگاران)



منبع : باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار