کد خبر: ۴۰۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹ 15 April 2017

تابناک گیلان / نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، در آخرین پست اینستاگرامی خود نوشت:

من معتقدم صدا و سیما نباید در اختیار هیچ کدام از قوای سه گانه باشد زیرا نوعی دیکتاتوری به وجود می‌آید و می توانند از آن به نفع خود استفاده کنند. بنابراین از نظر من یکی از نکات مثبت قانون اساسی این است که صدا و سیما زیر نظر هیچ کدام از سه قوه نیست بلکه زیر نظر رهبری است.

وی با انتشار پستی دیگر از دیدارش با جمعی از مدیران و معلمین مدارس دخترانه ناحیه یک رشت پیرامون مشکلات جامعه فرهنگیان خبر داد.

جعفرزاده همچنین تصاویری از پشت صحنه گفتگویش با برنامه رادیویی صدای مرکز گیلان منتشر نمود.

سیدحسین افضلی نماینده مردم شریف شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، تصویری از جلسه اش با فرماندار شهرستان اقلید، رئیس اداره اطلاعات شهرستان اقلید، معاون مدیرعامل شهرکهای صنعتی فارس، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، رئیس شهرک صنعتی اقلید و جمعی از تولیدکنندگان در محل شهرک صنعتی شماره یک اقلید، منتشر نمود.

وی همچنین با انتشار پستی از اجلاسیه رؤسای اتحادیه‌های صنفی  خبر داد.

محمّد محمودی شاه نشین نماینده مردم فهیم شهرستانهای ملارد ،شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی، با انتشار پستی در اینستاگرام خود وفات حضرت زینب(س) را تسلیت گفت.

سیدصادق طباطبایی نژاد،  نماینده مردم شریف اردستان،زواره و مهاباد درمجلس شوراى اسلامى دوره دهم، در اینستاگرام شخصی خود نوشت:

مهمترین وظیفه رسانه ملی که همه انتظار دارند فراگیر و غیر جانبدارانه عمل کند، این است که اصل انتخابات را به‌عنوان جمهوریت نظام ترویج کرده و مردم را برای شرکت در انتخابات ترغیب کند.

غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شریف گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى، در اینستاگرام خود اطلاعیه ستاد هدفمندسازی یارانه ها درباره افزایش مستمری مددجویان را منتشر کرد.

قاسم احمدی لاشکی خادم مردم شریف شهرستان های نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود تصاویری از بازدیدش از دانشگاهها ومدارس شهرستان چابهار منتشر نمود.

على اصغر یوسف نژاد، نماینده مردم شریف سارى و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، در صفحه شخصی خود تصویری از نشست هم اندیشی با سورتینگ داران و صادرکنندگان میوه استان به اشتراک گذاشت.

وی همچنین تصویری از نشست اش با رؤساى آموزش و پرورش ناحیه ١و ٢ سارى،چهاردانگه و میاندورود منتشر نمود.

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شوراى اسلامى، در اینستاگرام خود از افتتاح همزمان ۱۴ پروژه روشنایی معابر و توسعه شبکه برق شهرستان اندیمشک در نقاط مختلف شهری خبر داد.

وی همچنین تصاویری از جشن تجلیل از ۴۰۰ دانش آموز ممتاز شهرستان اندیمشک منتشر کرد.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم شریف شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام خود تصاویری از همایش بزرگ رای اولی های شهرستان لنگرود منتشر کرد.

وی همچنین از بازدیدش از  روند ساخت و آسفالت زمین چمن مصنوعی فوتبال شلمان خبر داد.

لاهوتی در پستی دیگر وفات حضرت زینب (س) را تسلیت گفت.

کمال الدین پیرموذن نماینده مردم شریف اردبیل،نیر،نمین و سرعین در مجلس نهم شورای اسلامی، با انتشار ویدیویی در اینستاگرام شخصی خود نوشت:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار