فرمانده تيپ 38 زرهي تربت جام ؛
فرمانده تيپ 38 زرهي تربت جام با اشاره به آمادگی قوای مسلح در حراست از مرزهای کشور بیان داشت: تمام برنامه ريزي و اقدامات ما در راستاي افزایش اقتدار و بازدارندگي است و درصورت تهدید با کمترین زمان ممکن پاسخ کوبنده ای به دشمن متخاصم خواهیم د
کد خبر: ۴۰۸۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲ 28 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ ايرج دبيرنظامي در نشست خبري با گراميداشت ياد و خاطره 48 هزار شهید ارتش و تبريک فرارسيدن 29 فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي گفت: حفاظت از مرزها و دفاع از کیان ایران اسلامی هميشگي است و هيچ کس جرات نگاه چپ به يک سانتيمتر از خاک کشور را ندارد.
وی افزود: حضور نيروهاي ولايت مدار نظام اسلامي به صورت شبانه روزي در درون وبرون مرزها باعث آرامش وآسايش مردم شده است.
وي تصريح کرد: در روز 29 فروردين نيروي زميني ارتش با جديدترين و پيشرفته ترين تجهيزات نظامي روز به همراه ديگر نيروهاي مسلح شهرستان  اقتدار، عزت ، سربلندي و ولايت مداري را به نمايش مي گذارد.
فرمانده تيپ 38 زرهي بيان داشت: امروز همه ارتشیان مردمي هستند و با جان گذشتگي و پيروي محض از فرماندهي معظم کل قوا حرف اول را در دنيا مي زند و خود را سرباز امام زمان (عج) و رهبري مي داند.
دبيرنظامي با اشاره به وجود گروه هاي تروريستي درمنطقه خاطرنشان کرد: گروه هاي تروريستي در مقابل ارتش جمهوري اسلامي ایران همانند اسبازي هستند و ارتش در طول 38 سال از انقلاب آزمون خود را در مقابله به متجاوزگران پس داده است و درصورت تهدید کیلومتر 40 مرزهای کشو خط قرمز ماست. 
وي با اشاره به نقش ارتش در اجراي طرح هاي مردم ياري ابراز داشت: ارتش از ابتداي انقلاب با کمال افتخار در برنامه هاي که نياز بوده وارد عمل شده است و پاي در رکاب است و امروز سران ارتش افراد ولايت مدار، دلسوز، جان فدا و در راه خدا و رهبري تلاش مي کنند.
سرهنگ دبير نظامي با تجليل از مقام شهدا گفت: هرچه داريم از برکت خون شهيدان است واگر شهدا نبودن امروز اين آزادي، آرامش و امنيت را نداشتيم که به پاس حرمت خون شهيدان به دست آمده است.
فرمانده تيپ 38 زرهي با اشاره برنامه هاي گراميداشت دهه ارتش گفت: برنامه هاي اجرايي اين دهه از سالروز شهادت امير دل ها صياد شيرازي شروع وبا رژه نيروهاي مسلح در 29 فرودين به پايان مي رسد.
وي ادامه داد: حضور پرسنل تيپ 38 در مراسم عطرافشاني مزار شهيدان، نمازجمعه، ديدار با پيشکسوتان، امامان جمعه تشیع وتسنن، ديدار با خانواده هاي شهدا، ديدار با ايتام و بازديد از مناطق زلزله زده از جمله فعاليت هاي اين دهه است.
دبيرنظامي با اشاره به انتخابات پيشرو اعلام کرد: براساس قانون افراد نظامي حق دخالت وحمايت از هیچ کانديدای را ندارند و بدون وابستگی به هیچ حزب وگروه سیاسی براساس تکليف شرعي و وظيفه دینی وانقلابی در راستای حضور حداکثری به پاي صندوق هاي راي می رویم و آنچه صلاح کشور و مردم باشد اتفاق خواهد افتاد.
فرمانده تيپ 38 زرهي تربت جام با اشاره به آمادگی  قوای مسلح در حراست از مرزهای کشور و دفع فتنه ها بیان داشت:  قوای مسلح اضلاع مثلث تحت حمایت از اوامر فرمانده کل قوا هستند، بنابراین هيچ دغدغه اي براي مقابله با فتنه گران نداريم و تمام برنامه ريزي و اقدامات ما در راستاي افزایش اقتدار و بازدارندگي است و در صورت تهدید با کمترین زمان ممکن پاسخ کوبنده ای به متخاصم خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار