مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد
مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی ترم بهاره فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س) و خانه فرهنگ پردیس وابسته به این سازمان آغاز شده و تا 15 اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۴۰۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 16 April 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، ابوالفضل اکبری اظهار داشت: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی ارائه خدمات نوین و خاص آموزشی به شهروندان است و این مهم در دستور کار مدیران فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س) هم قرار می‌گیرد.

وی افزود: این کلاس‌های آموزشی ویژه فصل بهار بوده که در بیش از140 رشته مختلف علوم قرآنی، هنری نظیر«خیاطی، قالی‌بافی و روبان‌دوزی»، رشته های رباتیک، چرتکه، آموزش هفت‌گانه ICDL، آشپزی همانند «دسر و شکلات»، زبان انگلیسی و غیره با ارائه مدرک معتبر برگزار می‌شود.

* ارائه خدمات مشاوره در فرهنگسرا بانو حضرت زهرا(س)

مدیر مراکز آموزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از ارائه خدمات مشاوره فردی، تحصیلی، شغلی، زناشویی هر دوشنبه در فرهنگسرا بانو حضرت زهرا(س) خبر داد که به منظور ارتقای سطح مهارت‌های زندگی شهروندان به صورت رایگان انجام می‌شود.

اکبری خاطرنشان کرد: همچنین ثبت‌نام در پیش‌دبستانی و خانه کودک فرهنگسرا بانو حضرت زهرا(س) با شهریه دولتی آغاز شده است که متقاضیان برای ثبت‌نام می‌توانند به فرهنگسرای بانو حضرت زهرا(س)، طبقه دوم، واحد آموزش مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن (33672381) تماس بگیرند.

این مسؤول عنوان کرد: متقاضیان شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن (33678958) فرهنگسرای بانوی حضرت زهرا(س) و (33661672) خانه فرهنگ پردیس قزوین تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار