استاندار گلستان و فرماندار گنبدکاووس از پروژه های آبرسانی در حال احداث مجتمع فجر - نوار مرزی (کیلومتر 2 جاده مینودشت ـ گنبد) بازدید کردند.
کد خبر: ۴۰۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ 17 April 2017
 استاندار گلستان و فرماندار گنبدکاووس از پروژه های آبرسانی در حال احداث مجتمع فجر - نوار مرزی (کیلومتر 2 جاده مینودشت ـ گنبد) بازدید کردند. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان در حاشیه این بازدید گفت: تا تابستان امسال فاز اول و دوم مجتمع آبرسانی فجر این شهرستان برای استفاده مردم 22 روستا به بهره برداری می رسد.

مهدی شکیبافر اظهارداشت:  در حوزه آبرسانی فجر یک 16 روستا و فجر 2 نیز 6 روستا از خدمات این مجتمع بهره مند می شوند.

وی افزود: مجتمع آبرسانی فجر گنبدکاووس که عملیات اجرایی آن از سال 81 شروع شد تا سال 94 فقط 24 درصد پیشرفت فیزیکی داشت اما درسال گذشته اعتبارات خوبی از محل صندوق توسعه ملی به آن اختصاص یافت.

شکیبا فر اضافه کرد: با تکمیل مجتمع آبرسانی فجر گنبدکاووس 85 روستای این شهرستان بویژه روستاهای بخش مرزی از آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

وی گفت؛ با توجه به دوری مسافت روستاهای بخش مرزی گنبدکاووس تا تابستان امسال با مشارکت بخش خصوصی و از منابع آب موجود در این منطقه دستگاه آب شیرین کن نیز نصب می شود.

استاندار گلستان علاوه بر بازدید از مجتمع آبرسانی فجر و مخزن 10 هزار متر مکعبی این مجتمع، کلنگ احداث محزن ذخیره بتنی 2 هزار متر مکعبی روستای قره محمد تپه را نیز به زمین زد.

مخزن 1000 متر مکعبی روستای حاجی قوشان گنبدکاووس نیز با حضور استاندار گلستان افتتاح شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار