سومین دوره جشنواره فرهنگ ملل با حضور دانشجویانی از ۲۱ کشور جهان و با شعار صلح و دوستی همزمان با رویداد انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 از امروز 28 فروردین ماه فعالیت خود را آغاز کرد و به مدت سه روز دایر خواهد بود.
کد خبر: ۴۰۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 17 April 2017
به گزارش  تابناک رضوی، سیدجواد حسینی معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی امروز در آیین افتتاح سومین جشنواره فرهنگ ملل که در دانشگاه فردوسی مشهد، عنوان کرد: سومین جشنواره فرهنگ ملل بعنوان هفتاد و یکمین برنامه از سلسله برنامه های مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام امروز افتتاح شده است.
 وی در ادامه اظهار کرد: به طور کلی حدود 150 برنامه بین المللی فرهنگی در سال  2017 با انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام تدارک دیده شده است که سومین دوره جشنواره فرهنگ ملل هفتاد و یکمین برنامه است و هم اکنون در حال اجرا می باشد.
 حسینی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از تمامی دست اندر کاران برگزاری جشنواره به 1500 دانشجوی غیر ایرانی دانشگاه فردوسی مشهد به پاس برگزاری این رویداد مهم جشنواره فرهنگ ملل تبریک گفت.
 معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان رضوی در ادامه در خصوص فلسفه برگزاری جشنواره هایی همچون جشنواره فرهنگی ملل اظهار کرد: برگزاری این دست برنامه ها با شعار صلح و دوستی به این خاطر است که به جهانیان بگوییم گرچه در حال حاضر با رویداد جهانی شدن رو به رو هستیم و به دنبال تشویق و ترویج عناصر خوب فرهنگ جهانی شدن می باشیم اما کشورهای مسلمان عناصر اسلامی منحصر به فرد خود را دارند که تمایز بخش چهره این کشورها بوده و می تواند انسان ساز باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار