درحالی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی امام رضا(ع) مشهد با حضور رئیس‌جمهور در اسفندماه ۹۵ افتتاح شد که پس از نزدیک به یک‌ماه همچنان پذیرش بیمار در این بیمارستان انجام نشده و افتتاح آن حالت نمایشی داشته است.
کد خبر: ۴۰۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹ 18 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از تسنیم، بیمارستان 540 تختخوابی امام رضا(ع) از جمله پروژه‌هایی بود که اسفندماه سال گذشته با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور "به‌صورت رسمی" مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

براساس خبرهای رسیده در حال حاضر این بیمارستان افتتاح شده فعالیت چندانی ندارد و بیشتر به ذهن این‌گونه متبادر می‌شود که افتتاح این بیمارستان حالت نمایشی داشته است.

اما "افتتاح نمایشی" این بیمارستان زمانی رسمیت یافت که عبدالله بهرامی رئیس بیمارستان امام رضا(ع) تاکید کرد که افتتاح بیمارستان 540 تختخوابی امام رضا(ع) به‌صورت "مقدماتی" انجام شده است.

وی می‌گوید: راه‌اندازی بیمارستان 540 تختخوابی به صورت مقدماتی انجام شده و بقیه کارهای آن هم‌اکنون در حال انجام است.

رئیس بیمارستان امام رضا(ع) مشهدمقدس خاطرنشان می‌کند: هم‌اکنون تنها یک بخش آن بیمار دارد اما بقیه هنوز مریض ندارند. پذیرش بیمارستان 540 تختخوابی امام رضا (ع) تنها در بخش اورژانس بوده و باقی آن‌ها بعداً افتتاح می‌شود.

بهرامی می‌افزاید: باید برخی از بخش‌ها را از بیمارستان قائم به این بیمارستان انتقال دهیم که منتظر هماهنگی‌های آن‌ها هستیم و با انجام امور مربوط به این حوزه، افتتاح انجام می‌شود که زمان آن مشخص نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار