معاون فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: شعب ویژه در دادسرا و محاکم کیفری استان برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی ایجاد می شود.
کد خبر: ۴۰۹۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 18 April 2017
حجت الاسلام یدالله وحدانی نیا بعد از ظهر دوشنبه در ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان بیان کرد: باید برای برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم تلاش شود.

وی با تاکید بر اینکه باید شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو باشیم، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون خراسان جنوبی در حوزه های مختلف اعم از انتخابات کارنامه درخشانی داشته است.

حجت الاسلام وحدانی نیا با بیان اینکه امید است در انتخابات پیش رو نیز تخلفی در استان صورت نگیرد، اظهار کرد: در این زمینه رسانه ها نقش بسزایی در آگاهی بخشیدن عموم دارند.

معاون فرهنگی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی تاکید کرد: همچنین انتخابات شوراهای شهر و روستا نباید در سایه انتخابات ریاست جمهوری مورد بی توجهی واقع شود.

وی با بیان اینکه دشمن برای ایجاد اختلال در انتخابات فعالیت های خود را آغاز کرده است، گفت: باید با برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور نقشه های دشمن را خنثی کنیم.

حجت الاسلام وحدانی نیا با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از تخلفات انتخاباتی بیان کرد: اختصاص دادن شعب ویژه به دادسرا و محاکم کیفری در سطح استان برای برخورد سریع و قانونی با متخلفین از جمله اقدامات انجام شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار