سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از انتشار فراخوان طراحی پوستر دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی خبرداد.
کد خبر: ۴۰۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 18 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر افزود: علاقمندان استان می توانند با توجه به موضوع فراخوان جشنواره، آثار خود را جهت شرکت در مسابقه ارائه نمایند.

وی اظهار کرد: محدودیتی در ارائه تعداد اثر وجود ندارد و ضروری است طرح های پیشنهادی در ابعاد 70*100 سانتیمتر طراحی و ارسال شود.

حیدری تاکید کرد: در ارزیابی آثار اولویت با آثار نو و بدیع و با تاکید بر جنبه مذهبی جشنواره تئاتر رضوی خواهد بود و اثر برگزیده به عنوان پوستر جشنواره معرفی و از وی تجلیل خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد: 30 اثر منتخب از آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره انتخاب و در قالب نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد و از پنج اثر برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.

گفتنی است؛ علاقمندان می توانند آثار خود را تا  هشتم اردیبهشت ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان تربیت – مجتمع فرهنگی و هنری گلشن – دبیرخانه دائمی جشنواره سراسری تئاتر رضوی ارسال کنند. 
دوازدهمین جشنواره تئاتر رضوی از برنامه های پانزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که دهه کرامت امسال در بجنورد برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار