استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی گفت: ۲۹ فروردین روز تجلی وحدت قدرت و ملت و انسجام نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۴۰۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷ 18 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، علیرضا رشیدیان صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لشکر ۷۷پیروز ثامن الائمه، در میدان ۱۵ خرداد مشهد اظهارکرد: ۲۹ فروردین روز تجلی وحدت قدرت و ملت و انسجام نیروهای مسلح است. 
رشیدیان با یادآوری این مطلب که نیروهای مسلح موجب آرامش کشور و تامین کننده منافع نظام هستند افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان خود همواره تاکید دارند ارتش یک سرمایه برای ملت است و امروز خوشبختانه ارتشی متدین، مکتبی، ایثارگر و توانمند داریم که پیرو رهبری بوده و هست. 

استاندار خراسان رضوی مردمی بودن را از خصوصیات ارتش ایران برشمرد و تاکید کرد:این نیرو طی سال های گذشته در زمان وقوع حوادث به کمک مردم شتافته که نمونه آن خدمت رسانی ارتش به زلزله زدگان خراسان رضوی بود. 

رشیدیان خاطرنشان کرد: در حوزه خودکفایی نیز ارتش توانسته سلاح های راهبردی و استراتژیکی را تولید نماید به صورتی که طی ۳ سال گذشته به اندازه ۱۰ سال تعداد سلاح های کشور افزایش یافته است. 

وی تصریح کرد: اقتدار ارتش باعث شده که دشمنان کشور جرات نزدیک شدن به مرزهای ایران را نداشته باشند و اگر چه رویکرد ما دفاعی است اما اگر کسی قصد تجاوز به کشور را داشته باشد با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد. 

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در شرایط امروز دنیا که افرادی مانند رئیس جمهور آمریکا سرکارآمده و زمزمه اقدامات نظامی می کند، وجود نیروهای مسلح و آماده در کشور، آرامش بخش مردم است زیرا ارتش و دیگر قوای نظام ایران اسلامی با توان کامل آمادگی پاسخگویی هر جسارتی به کشور  را دارند. 

رشیدیان خاطرنشان کرد: در جایی که نیاز باشد ،نیروهای مسلح ما حتی در خارج از کشور نیز حضور می یابند و منافع جمهوری اسلامی  ایران را تامین می کنند که جا دارد یادوخاطره شهدای مدافع حرم را گرامی می داریم. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ماه آینده دو انتخابات مهم در پیش رو داریم که در بعد داخلی نماد مردم سالاری دینی است و در بعد خارجی انتخابات پرشور می تواند باعث اقتدار و افزایش امنیت ملی شود. 

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: وظیفه همه ما مشارکت در انتخابات و رعایت قانون در همه بخش ها است. 

رشیدیان افزود:رعایت اخلاق در رقابت های انتخاباتی بسیار مهم است و همه فعالان انتخاباتی باید مطابق قانون اقدامات خود را انجام داده و رشد و تعالی کشور را به رخ جهانیان بکشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار