در راستای سال اقتصاد مقاومتی : تولید و اشتغال
پروژه سرمایه گذاری و مشارکتی سینوهه در خیابان ابن سینا با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 974 میلیارد ریال است که گامیست در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سالی که به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نام گذاری شده است .
کد خبر: ۴۰۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 18 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،محمد هادی محمدی مقدم ، مدیر سرمایه گذاری و مشارکتها از به امضاء رسیدن لایحه پروژه سینوهه با کاربری تجاری ، مسکونی و پارکینگ توسط شهردار محترم مشهد مقدس خبر داد . 
محمدی مقدم اظهار کرد : پروژه سرمایه گذاری و مشارکتی سینوهه در خیابان ابن سینا با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 974 میلیارد ریال است که گامیست در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سالی که به سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نام گذاری شده است . 
وی افزود : این پروژه با این حجم سرمایه گذاری در زمینی به مساحت حدود 1900 متر مربع و زیربنایی حدود 29000 متر مربع انجام خواهد شد که حداقل برای 200 نفر به صورت مستقیم تولید اشتغال می نماید . 
مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری مشهد با بیان اینکه آورده شهرداری در این پروژه تنها امتیاز پروانه ساختمانی است تصریح کرد : سهم الشرکه شهرداری حدود 30 درصد و سهم سرمایه گذار حدود 70 درصد از کل پروژه می باشد . 
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار