معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار دهلران با اشاره به شعار سال و تاکید بر اهتمام مسئولان شهرستان در جهت تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) گفت: هدف دولت رسیدن به اشتغال پایدار در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی است و در این راستا از همه ظرفیت ها استفاده می شود.
کد خبر: ۴۰۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵ 18 April 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛علی مجلسی روز سه شنبه در نشست شورای اداری بخش های زرین آباد و سراب میمه اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، زمینه سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در مناطق مختلف کشور فراهم شد.
 
وی با اشاره به شعار سال 96 (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) افزود: برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تحقق عملی و عملیاتی اقتصاد مقاومتی تولید - اشتغال، سرمایه گذاری از الزامات مهم است.
 
مجلسی ایجاد امنیت پایدار، کنترل تورم، تعامل سازنده با دنیا، برجام و لغو تحریم های سنگین و ظالمانه، کاهش نرخ تورم، بیمه همگانی 15 میلیون ایرانی، اجرای طرح تحول نظام سلامت، جشن خودکفایی گندم در سال های خشک و کم آب، نوسازی ناوگان هوایی کشور، مذاکره موفق با 6 قدرت جهانی و به رسمیت شناخته شدن برنامه صلح آمیز هسته ای را تنها بخشی از عملکرد مثبت دولت تدبیر و امید دانست.
 
معاون فرماندار دهلران شکست پروژه ایران هراسی، احیای طرح های نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه، اجرای هزاران طرح آبرسانی روستایی و شهری، آزادی بیان و تبیین حقوق شهروندی، ایجاد آرامش و ثبات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی، برق رسانی به روستاهای بالای سه خانوار، افزایش یارانه قشر ضعیف، امکان صادرات سوخت برای مرزنشینان با موافقت وزارت نفت و تدوین سند حقوق شهروندی را از دیگر موفقیت های دولت یازدهم اعلام کرد.
 
وی با اشاره به اینکه مردم قدردان خدمات و اقدام های دولت در بخش های مختلف هستند، یادآور شد: همه می دانند دولت زمانی آغاز بکار کرد که چندین قطعنامه شورای حکام و شورای امنیت علیه ایران وضع شده و تحریم های جدی و پروژه ایران هراسی توسط جبهه استکبار براه افتاده بود.
 
مجلسی با اشاره به شعار سال و تاکید بر اهتمام مسئولان شهرستان در جهت تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال) گفت: هدف دولت رسیدن به اشتغال پایدار در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی است و در این راستا از همه ظرفیت ها استفاده می شود.
 
وی همچنین گزارش کاملی از روند مراحل مختلف برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ارائه کرد و افزود: خلق حماسه سیاسی با مشارکت حداکثری مردم، برگزاری سالم و امانت داری آرای مردم توسط مجریان از اولویت های دولت یازدهم است و عمل به قانون ملاک فعالیت های همه ما است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار