امام‌جمعه تربت‌جام در مراسم رژه 29 فروردین روز ارتش؛
امام‌جمعه تربت‌جام با تبریک 29 فروردین روز ارتش بیان داشت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران کارآمد، متخصص، خدامحور، ولايت مدار و شهادت‌طلب است.
کد خبر: ۴۰۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 18 April 2017
به گزارش تابناک خراسان رضوی، حجت‌الاسلام طاهري گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران متعلق به مردم است و هرگونه افتخاري کسب نماید براي مردم به دست آورده است و هم‌وطنان باوجود قواي نظامي مقتدر آرامش دارند.
وي تصريح کرد: نظام مقدس اسلامي براي مقابله با فتنه‌ها نيازمند ارتش قوي و قواي نظامي مجهز به جديدترين تجهيزات است.
امام‌جمعه تربت‌جام خاطرنشان کرد: کشور ما به لحاظ نظامي بايد قوي باشد و دشمن به خاطر ضعفي که در برخی کشورها به لحاظ نظامي مشاهده می‌شود گروه‌های تروريستي را به جان مردم انداخت که انسانيت و رحم در دل اين دشمن وجود ندارد.
طاهري با اشاره به چهار ويژگي ارتشيان يادآور شد: اهداف ارتش اسلامي و مقدس است؛ امروز ارتش کارآمد، متخصص، ولايت مدار، شهادت‌طلب و فداکار است و باافتخار برای پياده کردن دستاوردهاي انقلاب اسلامي و امنيت مردم جان خود را فدا می‌کند.
در اين مراسم فرمانده تيپ 38 زرهي تربت‌جام با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب و مدافع حرم گفت: ارتشيان ولايت مدار از ابتداي انقلاب اسلامي با حمايت از امام، ولايت و رهبري وظيفه خود را نسبت به انقلاب و مردم به‌خوبی ادا کردند و با تقدیم 48 هزار شهيد همچنان براي سربلندي نظام اسلامي آماده جان‌فشانی هستند.
سرهنگ ايرج دبير نظامي افزود: امروز امنيت، اقتدار، عزت و عظمت نظام اسلامي به‌پاس خون مطهر شهيدان، رهبري و حضور مردم درصحنه و جان‌فشانی نيروهاي مسلح است.
گفتنی است؛ همزمان با 29 فرودين روز ارتش به‌فرمان بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) تيپ 38 زرهي محمد رسول‌الله (ص) تربت‌جام به همراه ديگر یگان‌های نمونه نظامی شهرستان با عبور از مقابل کلام‌الله مجيد و تمثال مبارک حضرت امام (ره) و فرماندهي کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای توان، اقتدار و صلابت خود را با انجام رژه به نمايش گذاشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار