معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) خبر داد؛
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بینالمللی امام رضا(ع) از برپایی و تشکیل کمیته برنامه‌ریزی رشتههای پزشکی توسط دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 18 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،دکتر مجتبی بهنام تقدسی اظهار کرد: هماکنون کمیته برنامه ریزی دانشگاه بینالمللی امام رضا(ع)، در رشته های پزشکی با حضور برجسته ترین پزشکان و استادان رشته های علوم پزشکی دایر شده است که به مباحث و برنامه ریزی برای برگزاری هر چه بهتر و بیشتر دوره های آموزشی رشتههای مزبور در این دانشگاه می پردازند.
وی ابراز کرد: یکی از اقدامهای صورت گرفته توسط این کمیته تلاش برای راه اندازی 9 آزمایشگاه علوم پایه مورد نیاز رشته های علوم پزشکی بوده که با تلاش اعضای کمیته در حال پیگیری است.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، در ادامه به تامین و جذب اعضای هیئت علمی تمام وقت در رشتههای علوم پزشکی مورد نیاز نیز اشاره کرد و گفت: جذب اعضای هیئت علمی تمام وقت در رشته رشته های علوم پزشکی و تامین و توسعه فضای فیزیکی آموزشی، علمی و پژوهشی مورد نیاز از اولویتها و موارد مهم و مورد توجه در این کمیته به شمار میرود.
وی با بیان اینکه بیش از 300 دانشجوی خارجی در رشته های علوم انسانی و فنی مهندسی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: علاوه بر رشتههای علوم پزشکی، در حال حاضر طرح توسعه جذب دانشجوی خارجی در رشتههای علوم انسانی و فنی مهندسی در کمیته های جداگانه در این دانشگاه در حال بررسی است.
بهنام تقدسی در باره بازتاب آینده این گونه اقدامات در آستان قدس رضوی گفت: مهمترین دستاورد اجرایی این گونه طرحها در بلند مدت در سطح کشورهای همسایه و منطقه، رسیدن به خودکفایی علمی و فناوری، ارتقای همبستگی فرهنگی و مذهبی و در نهایت تقویت امنیت ملی کشور است.
وی همچنین اضافه کرد: هم اکنون این دانشگاه در راستای تقویت بنیه علمی و پژوهشی خود و ارتقای سطح بین المللی دانشجویان، اقدام به امضای تفاهمنامه هایی با برخی از کشورهای جهان از جمله نیوزیلند کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار