در دیدار وزیر ارشاد با مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) مطرح شد:
دکتر سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر دیروز با اکبر شیخ مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۴۰۹۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ 18 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، در این دیدار وزیر ارشاد ضمن ابراز خوشحالی از روند فعالیت های بنیاد بین المللی امام رضا(ع) گفت: ما برای ارتقای فعالیت های این بنیاد پیشنهاداتی داریم که آنها را به مدیرعامل  بنیاد بین المللی امام رضا(ع) ارائه می کنیم.
صالحی امیری  برحمایت وزارت ارشاد از فعالیت های بنیاد بین المللی امام رضا(ع) تاکید کرد.

اکبر شیخ مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های این بنیاد،اظهار داشت:  الحمد لله ما امادگی کامل برای برگزاری پانزدهمین دوره ی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) راداریم و مسیر ترویج فرهنگ رضوی با عنایات امام هشتم (ع) همیشه هموار است.
یادآوری می‌شود، جشنواره بین‌المللی فرهنگی ـ هنری امام رضا(ع) همه ساله در ایام دهه کرامت به مناسبت سالروز ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا(ع) و بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) در عرصه ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود که افتتاحیه این جشنواره در اولین روز ماه ذی القعده در قم و اختتامیه آن در ۱۱ ذی القعده در شب میلاد مسعود حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس خواهد بود. اکبر شیخ دبیری این جشنواره بین المللی را برعهده دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار