دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) گفت: امسال فراخوان این جشنواره با همکاری اداره کل آموزش و پرورش مازندران در ۳۶۵ هزار پیک نوروزی چاپ و دراختیار دانش آموزان قرار گرفت.
کد خبر: ۴۰۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸ 18 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، احدجاودانی، دبیر دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع)  با بیان اینکه این جشنواره (٨ مرداد) سال آینده در دیار علویان در بخش های بین المللی، ملی، استانی و ویژه برگزار می شود،گفت: این جشنواره از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است.

جاودانی، ارادتمندی و شیفتگی، جلوه های معنوی زیارت، شفاعت، درد دل، امیدها و آرزوها و جایگاه نماز در آموزه های اهل بیت (ع) بویژه حضرت رضا (ع) و نقش آن در سلامت اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی را محورهای این جشنواره اعلام کرد و یاد آور شد: فراخوان جشنواره دوازدهم همزمان با سالروز ولادت امام موسی کاظم(ع) از طریق سایت شمس توس و سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منتشر شد.

 این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش ملی در دو رده سنی کودکان و نوجوانان(٧-١٨سال) و بزرگسالان(از ١٨سال به بالا) برگزار می شود، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار به دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع)( ٨ تیر ١٣٩٦) است و آثار برگزیده جهت شرکت در جشنواره نیز (٢٨ تیر) سال آینده مشخص می شوند.

وی با اشاره به استقبال گسترده دانش آموزان از این جشنواره، گفت: امسال به همت دبیرخانه دوازدهمین جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان فراخوان این جشنواره در ۳۶۵ هزار پیک نوروزی چاپ و در بین دانش آموزان توزیع شد.

جاودانی افزود: این فراخوان در پیک نوروزی پایه های اول تا ششم ابتدایی چاپ شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره با مراجعه به آدرس mazandaran.farhang.gov.ir و یا mazandaran.shamstoos.ir ضمن مطالعه دقیق فراخوان، نسبت به ارسال دلنوشته های خویش به دبیرخانه جشنواره در ساری- میدان امام خمینی(ره) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و یا از طریق پست الکترونیک به آدرسNameh.imamreza@gmail.com اقدام نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار