پس از ثبت نام انتخاباتی ابراهیم رئیسی، حرف و حدیث های بسیاری در مورد مناظره های پیش رو میان کاندیدای جریان های اعتدالی، اصولگرا و اصلاح طلب دهان به دهان پیچید. مناظره هایی که خاطرات دو دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری را زنده می کند و جامعه را به سوی دو قطبی گرایی منفی سوق می دهد.
کد خبر: ۴۰۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹ 18 April 2017
به گزارش تابناک رضوی؛ پس از ثبت نام انتخاباتی ابراهیم رئیسی، حرف و حدیث های بسیاری در مورد مناظره های پیش رو میان کاندیدای جریان های اعتدالی، اصولگرا و اصلاح طلب دهان به دهان پیچید. مناظره هایی که خاطرات دو دوره قبل انتخابات ریاست جمهوری را زنده می کند و جامعه را به سوی دو قطبی گرایی منفی سوق می دهد. این شائبه در صورتی شدت گرفت که امروز ابراهیم رئیسی به دولت امید نامه نوشت و او را به اخلاق گرایی دعوت کرد. واکنش های زودهنگام کاندیدای ریاست جمهوری در صورتی شکل گرفت که هیچ حرکت خاصی از دولت سر نزده است و رقیب دولت در مانورهای انتخاباتی پیشی گرفته است. این نامه اما به همین جا ختم نشد. تولیت آستان قدس نیز با ارائه نامه به صدا و سیما او را متهم به تبلیغات برای دولت کرده است. در این راستا اما همیشه دولت و طرفداران او از صدا و سیما گله مند بوده اند و از رفتارهای ضد تبلیغی سخن می گفتند.

صدا و سیما حاضر نیست خدمات دولت را به ملت بگوید
این در حالی است که حسن روحانی در سفر به اردبیل در سال 93 از عملکرد صدا و سیما گله داشت." صدا و سیما حاضر نیست خدمات دولت را به ملت بگوید" و در ادامه " مردم گوششان به رادیو و تلویزیون نیست" این دو جمله از متن سخنان ریاست جمهوری است که برای تیتر خبر انتخاب شد. از طرفی انتقادهای بسیاری به عملکرد صدا و سیما در زمان انتخابات و برنامه های ضد دولتی است. این در صورتی است که ابراهیم رئیسی در نامه ی خود گفته که انتظار این است به منظور برگزاری انتخاباتی «سالم، پرشور و رقابتی»، رسانه ملی خود را به رعایت عدالت تبلیغاتی ملزم بداند.
متأسفانه برخلاف روال معمول، اکنون برنامه‌های جاری رئیس‌جمهور محترم که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می‌باشند، به طور پی در پی و پرحجم در صدا و سیما پوشش زنده و خبری پیدا می‌کند.

در مناظرات پاسخ داده خواهد شد
فعالیت های زودهنگام رئیسی و خلاف واقعیت نشان دادن شرایط از جمله رفتارهایی است که در انتخابات های مختلف مورد تائید مردم نبوده است. رفتارهای انتخاباتی از یک ماه مانده به انتخابات و ایجاد فضای دو قطبی در جامعه از جمله مشکلات و دردسرهای مخربی است که نظام نیز در گذشته هزینه های بسیاری داده است. حال باید دید حسن روحانی به این نامه چه پیامی خواهد داد. بسیاری از کارشناسان ادعا می کنند که روحانی به این نامه که از پایه بی اساس می نماید پاسخی نخواهد داد اما برخی ادعا دارند در مناظره های انتخاباتی اسنادی خلاف آن چه رئیسی در نامه ی سرگشاده خود ادعا کرده رو خواهد شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار