مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی:
مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی بر لزوم توجه به موضوع سنجش در تمامی ساخت های تعلیمی ‌و تربیتی دانش آموزان تاكيد كرد.
کد خبر: ۴۱۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸ 19 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، علیرضا کاظمی در گردهمایی کارشناسان سنجش ادارات شهرستان ها و مناطق اظهاركرد: خوشبختانه در این حوزه به همت همکارانی که فعال هستند با تکیه بر تلاش و همدلی و نوآوری شاهد موفقیت های بسیارخوبی در سطح استان و کشور هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی افزود: در حوزه برگزاری امتحانات که درحال نزدیک شدن به ایام آن هستیم در ابتدا باید به کارکردهای برگزاری آزمون ها توجه کنیم و در نهایت با بررسی مجموعه آنچه در طول سال اتفاق افتاده است امتحانات را برگزار کنیم و قطعا اگر به اهمیت بخش سنجش در فرآیند یادگیری واقف باشیم در تمامی حوزه های این بخش ‌با دقت بیشتری عمل خواهیم کرد.

وي امتحانات و سنجش را تنها منبع نشان دهنده برون دادهای آموزش و پرورش ندانست و تاکید کرد: نباید تنها در حوزه آموزش به دنبال برگزاری سنجش و ارزیابی باشیم بلکه اعتقاد داریم اگر به دنبال تحقق تعلیم و تربیت تمام ساحتی هستیم باید در تمامی ساحت های مدنظر سندتحول ورود کرده و ارزشیابی های لازم را انجام دهیم.

كاظمي اجرای امتحانات و نظارت بر اجرای صحیح فرآیند امتحانات را از مهمترین وظایف مدیران و کارشناسان حوزه سنجش استان دانست و گفت: برگزاری صحیح ، سالم و دقیق امتحانات خردادماه پیش رو از مهمترین وظایفی ست که در شرایط فعلی برعهده مدیران و دست اندرکاران سنجش است و لازم است اگر تخلفی در این زمینه انجام شد از جانب هر فردی بود به شدیدترین شکل ممکن با این تخلف برخورد شود.

وی ادارات سنجش را مرکز تحلیل داده های آموزش و پرورش دانست و گفت: کارشناسان سنجش می توانند برآیند اقدامات و برنامه هایی که مدیران ما انجام داده اند را بررسی و استخراج کرده و در اختیار مسئولین امر قرار دهند تا برای رفع نقاط ضعف و تقویت نکات مثبت اقدام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار