سیزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزان استثنایی استان لرستان در مدرسه استثنایی فردوس بروجرد آغاز شد.
کد خبر: ۴۱۰۲۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 19 April 2017

مسوول برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزان استثنایی لرستان  اظهار کرد: در  این مسابقات 134 دانش‎آموز دختر و پسر مدارس استثنایی استان لرستان  به رقابت می‎پردازند.


حسن گودرزی بیان کرد: در این مسابقات دانش‎آموزان نابینا و معلولان جسمی-حرکتی در رشته‎های اذان، انشای نماز، حفظ قرآن، قرائت، تفسیر و مداحی به رقابت می‎پردازند، البته رشته اذان در این رقابت‎ها برای دانش‎آموزان دختر حذف شده است.


وی عنوان کرد: دانش‎آموزان ناشنوای استان لرستان نیز در چهار رشته صحیفه سجادیه، نهج‎البلاغه، احکام و حفظ مکتوب و دانش‎آموزان کم توان ذهنی در رشته‎های صحیفه سجادیه، احکام، قرائت، نهج البلاغه، انشای نماز و اذان رقابت می‎کنند.


مسوول برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزان استثنایی لرستان با اشاره به اینکه این مسابقات در یک روز برگزار می‎شود، خاطر نشان کرد: نفرات برتر این رقابت‎ها درآینده نزدیک معرفی می‎شوند.


گودرزی تصریح کرد: نفرات برتر سیزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزان استثنایی لرستان به مسابقات کشوری که تابستان برگزار می شود، راه می‎یابند.


وی توضیح داد: مسابقات کشوری دانش‎آموزان نابینا و معلول جسمی-حرکتی با دانش‎آموزان عادی از نظر محتوا مشابه و همزمان است، اما دانش‎آموزان کم توان ذهنی و ناشنوا مسابقات مخصوص خود را دارند.


مسوول برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‎آموزان استثنایی لرستان هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج نماز و قرآن در بین دانش‎آموزان و انس هر چه بیشتر آنها با کتاب آسمانی دانست و افزود: دانش‎آموزان استثنایی از توانمندی‎های بسیار بالایی در عرصه‎های مختلف برخوردار بوده و توانسته‎اند که توانایی و مهارت‎های خود را به نمایش بگذارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار