حق به حق دار رسید؛
تیم فوتبال پرسپولیس از هفته بیست وهشتم لیگ برتر در ورزشگاه مملو از تماشاگر و یکدست سرخ پوش آزادی به مصاف پدیده مشهد رفت که این دیدار با پیروزی چهار بر صفر پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان برانکو با بردی پرگل به پیشواز جشن قهرمانی بروند.
کد خبر: ۴۱۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸ 19 April 2017
تیم فوتبال پرسپولیس از هفته بیست وهشتم لیگ برتر در ورزشگاه مملو از تماشاگر و یکدست سرخ پوش به مصاف پدیده مشهد رفت که این دیدار با پیروزی چهار بر صفر پرسپولیس به پایان رسید تا شاگردان برانکو با بردی پرگل به پیشواز جشن قهرمانی بروند.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ شاگردان برانکو که هفته گذشته با پیروزی مقابل ماشین سازی قهرمانی خود را در لیگ مسجل کردند در این بازی خانگی مراسم جشن قهرمانی و اهدای جام خود را در حضور هزاران هوادار سرخ برگزار می کنند.
 
برای مردان برانکو در این دیدار بیرانوند در درون دروازه ایستاد،حسینی،ماهینی،ربیع خواه،محرمی،کامیابی نیا،رفیعی، نریمان جهان، امیری ، علیپور و طارمی دیگر بازیکنان ثابت پرسپولیس در این دیدار بودند.
 
برای پدیده در این دیدار،روشنگر،هارویان،مرادمند،ناصحی،یوسفی،جفری،کمندانی،عباسیان،زامهران،ایمانی ومهربان بازی کردند.
 
نیمه اول ودر دقیقه یک ضربه خوب زامهران توسط مدافع پرسپولیس از روی خط بیرون کشیده شد.دقیقه 5 ارسال امیری در اختیار دروازه بان پدیده قرار گرفت.دقیقه8 ضربه خطرناک بازیکن پدیده توسط بیرانوند مهار شد.دقیقه 10 ضربه علیپور در اختیار گلر پدیده قرار گرفت.دقیقه16 شوت ماهینی از کناردروازه پدیده به بیرون رفت.دقیقه17 ضربه تک به تک مهدی طارمی با عکس العمل خوب روشنگر دور شد.دقیقه19 ضربه آرام علیپور در اختیار روشنگر قرار گرفت.دقیقه 22 موقعیت تک به تک طارمی  با تکل به موقع مدافع پدیده در اخنیار روشنگر قرار گرفت.
 
دقیقه24 هواداران پرسپولیس یاد و خاطره کاپیتان هادی نووزی را گرامی داشتند و جام قهرمانی را به ایشان تقدیم کردند.
 
دقیقه27 ضربه سر سید جلال حسینی به کرنر رفت.دقیقه 29 ضربه آزادبازیکن پدیده به کرنر رفت. دقیقه33 شوت نریمان جهان با اختلاف کمی از کناردروازه پدیده به بیرون رفت.دقیقه36 ضربه ناصحی از بالای دروازه بیرانوند راهی اوت شد.دقیقه37 ضربه رفیعی از بالای دروازه پدیده به بیرون رفت.دقیقه 45 ضربه طارمی از بالای دروازه پدیده به بیرون رفت.دقیقه 46 ضربه بازیکن پدیده با برخورد به تیرک دروازه بیرانوند دور شد؛ تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.
 
نیمه دوم ودر دقیقه51 ارسال رفیعی به طارمی رسید وضربه این بازیکن به تیرک دروازه برخورد کرد ودر ادامه ضربه کامیابی نیا وارد دروازه پدیده شد تا تا ورزشگاه غرق در شادی شود. دقیقه 52 شوت دیدنی رفیعی با اختلاف بیسار کمی از بالای دروازه پدیده به کرنر فرستاده شد.دقیقه56 پاس در عمق سروش رفیعی در اختیار روشنگر قرار گرفت.دقیقه58 ضربه علیپور توسط دروازه بان حریف دور شد.دقیقه 64 ضربه طارمی از کناردروازه خالی پدیده به بیرون رفت.دقیق68 قیچی احمدزاده به علیپور رسید و ضربه این بازیکن وارد دروازه پدیده شد.
 
دقیقه 70 ضربه پای راست طارمی وارد دروازه پدیده شد تا سرخپوشان با سه گل از حریف پیش افتند.دقیقه 84 ضربه محرمی از کنار دروازه پدیده به اوت رفت.دقیقه 85 ارسال بازیکن پدیده در اختیار بیرانوند قرار گرفت.دقیقه 89 پاس خوب رفیعی با ضربه احمدزاده وارد دروازه پدیده شد تا بازی با برد 4 بر صفر پرسپولیس قهرمان به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار