قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی همزمان با سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در گلزار شهدای بهشت رضا علیه‌السلام حضور یافت و به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم ادای احترام کرد.
کد خبر: ۴۱۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶ 19 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی سازمان فردوس ها، سید مرتضی بختیاری در گفت وگو با خبرنگار ما گفت: انقلاب اسلامی تداوم نهضت امام حسین (علیه السلام) و حماسه عاشورا است و شهدای عزیز ما با الگوگیری از بزرگان دین و ائمه اطهار علیه السلام پای در مسیر ایثار و از خودگذشتگی گذاردند.
وی تصریح کرد: امروز فرهنگ ایثار و شهادت و گفتمان مقاومت تبدیل به فرهنگی فراگیر و تاثیرگذار در منطقه شده است و در کشورهای عراق‌، سوریه، یمن و بحرین جوانان با اعتقاد راسخ و توسل به ائمه اطهار علیه السلام با استکبار و ظلم مبارزه می‌کنند.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن تبریک روز ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی سرمایه و ذخیره‌ای برای ملت مسلمان ایران است و اسلامی، مکتبی، ولایی و مردمی بودن از مهم ترین وی‍ژگی‌های دلاور مردان ارتش است.
بختیاری گفت: در طول 8 سال دفاع مقدس، ارتش، سپاه و بسیج دوشادوش هم از کیان اسلام و میهن دفاع کرده و با تقدیم هزاران شهید نگذاشتند حتی یک وجب از سرزمین‌مان به دست دشمن بیافتد.
همچنین در ادامه بازدید از سایت آرامستان بهشت رضا علیه السلام جلسه ای در خصوص تعیین تکلیف اراضی آستان قدس برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار