مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام
سومین جشنواره فرهنگ ملل به عنوان هفتاد و یکمین برنامه بین المللی رویداد مشهد 2017 شامگاه چهارشنبه با مشخص شدن غرفه های برتردر دانشگاه فردوسی مشهد به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۴۱۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۸ 19 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از ایرنا،دکتر علی غنایی چمن آباد، دبیر سومین جشنواره فرهنگ ملل دانشگاه فردوسی مشهد گفت: از بین 21 غرفه دانشجویان غیرایرانی شرکت کننده در این نمایشگاه هشت غرفه برتر تشخیص داده شده و هدایایی به این مناسبت دریافت کردند.
 افزود:غرفه افغانستان به خاطر استفاده از لباس های محلی و سنتی، غرفه یمن به علت معرفی بناهای تاریخی و نمادها و فرهنگ ملل، غرفه لبنان به خاطر سبک چیدمان و غرفه آرایی تازه و غرفه تاجیکستان به خاطر خلاقیت در جلوه های بصری در بخش نمایشگاه جشنواره برتر تشخیص داده شدند.
وی گفت:همچنین غرفه سوریه به خاطر همکاری و تعامل در برگزاری جشنواره، غرفه های پاکستان و آمریکا به علت جذب مخاطب و غرفه عراق به خاطر تزئینات غذا جزو غرفه های برتر شناخته شدند.
دبیر سومین جشنواره فرهنگ ملل دانشگاه فردوسی مشهد افزود: دانشجویان پسر غیرایرانی دانشگاه فردوسی مشهد در این سه روز در مسابقات ورزشی در رشته های فوتسال، تیراندازی با کمان، شنا، دارت، دو و میدانی، تنیس روی میز و تیراندازی با تفنگ با هم رقابت کردند.
غنایی چمن آباد گفت:دانشجویان دختر غیرایرانی دانشگاه فردوسی مشهد نیز در رشته های فوتسال،شنا، دو میدانی،تیراندازی با تفنگ،تیر اندازی با کمان تنیس روی میز و دارت با یکدیگر به رقابت ورزشی پرداختند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار