مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری :
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکتهای هواپیمایی داخلی ملزم به همکاری با مسافران برای فریضه نماز صبح هستند.
کد خبر: ۴۱۰۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸ 19 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، رضا جعفرزاده مدیر روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري، اظهارداشت:شركت هواپيمايي داخلي برنامه ي پروازي خود را به صورت شش ماهه و درازمدت ارائه مي كنند و ساعات شرعي اذان صبح نيز در طول سال متغير است به همين دليل در برخي مواقع ممكن است ساعت پروازي با زمان اقامه نماز صبح مسافران تداخل داشته باشد.
وي افزود: از آنجا كه ممكن است در صورت انجام پرواز فرصتي براي اقامه نماز صبح در فرودگاه مقصد نباشد شركت هاي هواپيمايي ملزم به رعايت و همكاري با مسافران براي انجام اين فريضه الهي در فرودگاه مبدا هستند.
جعفرزاده خطاب به شركت هاي هواپيمايي گفت: شركت هايي كه تايم پروازي آنها تداخل با اذان صبح دارد بايد اقامه نماز صبح مسافران را در اولويت قرار داده و اطلاع رساني لازم در اين خصوص صورت گيرد.
مدير روابط عمومي سازمان هواپيمايي كشوري با بيان اينكه راهكارهاي دفاع از حقوق مسافران و به خصوص رعايت اصول معنوي ديده شده است گفت: با هر گونه سهل انگاري و عدم توجه در اين زمينه در صورت محرز شدن تخلف، بدون اغماض برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار