سخنگوی مجمع جوانان انقلابی مشهد الرضا(ع):
سخنگوی مجمع جوانان انقلابی مشهد الرضا(ع) از نهایی شدن لیست این مجمع برای انتخابات شورای شهر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۱۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۶ 19 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از خبرگزاری تسنیم،محمد علی‌محمدی اظهار داشت: نخستین جلسه بررسی کاندیداهای نسل امروز انقلاب، هفته گذشته با حضور اعضا مجمع جوانان انقلابی مشهدالرضا(ع) و 20 نفر از نامزدهای جوان و منتخب این جمعیت برگزار شد.
سخنگوی مجمع جوانان انقلابی مشهدالرضا (ع) ادامه داد: اعضای این مجمع با در نظر گرفتن شاخصه‌هایی همچون انقلابی‌گری، جوان بودن و دارا بودن تخصص، تعهد و مقبولیت اقدام به انتخاب پنج نامزد نهایی خود از میان 20 کاندیدای منتخب کردند.
وی با اشاره به اسامی پنج نامزد منتخب این مجمع گفت: از میان روحانیون، حجت الاسلام مجید فاطمى ارفع و حجت الاسلام حسن منصوریان و از میان دانشگاهیان فرج الله شوشترى، مرتضی سعیدى زاده و مصطفى شریف به عنوان پنج نامزد منتخب این مجمع شناخته شدند که بیشترین امتیاز را در میان سایر نامزدها کسب کردند.
سخنگوی مجمع جوانان انقلابی مشهدالرضا (ع) خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی مشهد الرضا در روزهای آتی برنامه‌هایی را برای معرفی بیشتر این نامزدها برگزار خواهند کرد که از جمله آنها می‌توان به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، حضور در دانشگاه‌ها و برگزاری جلسات کارشناسی و هم اندیشی با نخبگان اشاره کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار