پاسخ روابط عمومی گروه شرکت های پدیده به خبر منتشر شده از قول سایت وزارت راه و شهرسازی:
مصوبه شورای عالی شهرسازی ومعماری پس از ابلاغ وزارت محترم راه و شهرسازی وجهه قانونی دارد.
کد خبر: ۴۱۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲ 20 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از روابط عمومی پدیده،  با توجه به اینکه سایت شرکت ومسئولان ذی ربط در مصاحبه های مختلف خود قبلا اعلام کرده اند، برای رسمی شدن  مصوبه باید منتظر ابلاغ رسمی وزارت محترم راه و شهرسازی بود.
در حالی که این مطلب مورد تایید است,اما به منزله عدم طرح و موافقت با اين  موضوع در جلسه شورای عالی شهرسازی  نیست.
ضمن اینکه در تمامی مصاحبه های منتشر شده نیز اعلام گردیده است ، تا زمانی که مصوبه از سوی منابع رسمی اعلام نشود، قانونی نخواهد بود.
البته در اين ارتباط موضوع را از جناب اقاي دين پرست معاون محترم اقتصادي وزير كشور كه در جلسه  دو روز قبل شوراي عالي شهرسازي و معماري نيز حضور داشتند  جويا شديم .
معاون اقتصادي وزیر كشور در اين ارتباط  با بیان اینکه بی تردید مصوبه جدید شورای عالی شهرسازی و معماري در جلسه اخیر ان شورا در باره ارتفاع برج و المان پدیده، پس از ابلاغ رسمی وزارت راه وشهرسازی وجاهت قانونی پیدا میکند، تاکید کرد:
بنده و ديگر بزرگوارانی که صرفا برای ایجاد امید و دلگرمی در میان سهامداران عزیز  و كاهش بخشي از الام انان این خبر را منتشر کردیم، از اين موضوع اطلاع داشتيم، به همين دليل در پايان مصاحبه ام با يكي از روزنامه هاي معتبر كشور، تصريح و تاكيد نمودم كه بايد منتظر ابلاغ رسمي مصوبات جلسه از سوي شورايعالي  طي روزهاي اينده باشيم.
اما در پاسخ به پيامك هاي انبوه سهامداران محترم و درخواست عزيزان براي شفاف سازي موضوع، خواستم به استحضار برسانم كه اكنون به هيچ وجه  نيازي به هيچگونه موضع گيري واظهار نظري نيست.
شما دوستان بيش از دو سال و بنده نيز قريب به ٤ ماه است كه چشم انتظار اغاز عمليات اجرايي پروژه و شنيدن صداي هياهوي ناشي از فعاليت خَيل عظيم مهندسين  و كارگران در سايت پروژه پديده هستيم ، لذا از همه عزيزان تقاضا دارم كه به جنجال هاي رسانه اي اعتنائي نكنيد. 
انشاالله مصوبه شوراي عالي شهرسازي و معماري، به همان شكلي كه در جمعبندي پاياني جلسه قرائت و مقرر شد با اندك اصلاحاتي كه از قضا با منافع سهامداران نيز همخواني دارد، طي روزهاي اينده در روزنامه رسمي چاپ و انتشار يابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار