کارشناس مسئول هواشناسی خراسان رضوی گفت: شدت وزش باد در شهرستان های تربت حیدریه و سبزوار استان خراسان رضوی در صبح روز پنجشنبه به 65 کیلومتر بر ساعت رسید.
کد خبر: ۴۱۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 20 April 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از ایرنا، مرتضی اثمری با اظهار این مطلب افزود:وزش باد شدید که از عصر روز گذشته در مناطق مختلف خراسان رضوی آغاز شده است تا پایان وقت امروز( پنجشنبه ) ادامه دارد.
وی بیان کرد: شدت وزش باد در برخی از نقاط استان خراسان رضوی، احتمال خسارت هایی را در پی دارد و در برخی از نواحی استان نیز همراه با گرد و خاک رخ خواهد داد.
به گفته وی، سرعت وزش باد در صبح امروز در شهر مشهد 44 کیلومتر بر ساعت بوده است
وی ادامه داد: بر اساس گزارش های ارسالی سرعت وزش در شهرستان های سبزوار، تربت حیدریه، مشهد، گلمکان، کاشمر، درگز، فریمان، بردسکن و نیشابور استان خراسان رضوی شدید گزارش شده است. 
وی بیان کرد:بارشهای رگباری توام با رعد و برق به ویژه برای نواحی شمال غرب استان خراسان رضوی پیش بینی شده است.
به گفته وی؛ با توجه به رگباری بودن بارش ها و احتمال بارش تگرگ، ایجاد روان آب در این ناحیه از استان خراسان رضوی دور از انتظار نیست.
اثمری با اشاره به کاهش دما در مناطق مختلف خراسان رضوی برای امروز نسبت به روز گذشته گفت: بیشینه دمای دیروز مشهد 30 درجه سلسیوس بود که برای امروز 23 درجه سلسیوس پیش بینی شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: از روز شنبه آتی شاهد افزایش تدریجی دما در مناطق مختلف استان خراسان رضوی خواهیم بود.
قوچان با دمای 8 درجه سلسیوس و مه ولات با دمای 32 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار