رئیس امور تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از رقابت همزمان ۱۶ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز و مسابقات فرهنگی و هنری در چهار نقطه از این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۰۸۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ 20 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، محمدحسن دادگر، رئیس امور تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، ۳۰ فروردین‌ماه در سی و پنجمین دوره از مسابقات استانی قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان خراسان رضوی که در بقعه متبرکه سیدحمزه(ع) کاشمر برگزار شد، گفت: در این مسابقات از ۱۶ شهر، منطقه و ناحیه آموزش و پرورش شرکت کرده‌اند.
وی بیان کرد: همزمان با مراسم افتتاحیه در کاشمر، مرحله استانی رقابت‌های قرآن، عترت و نماز با حضور شش هزار دانش‌آموز منتخب مرحله شهرستانی در ناحیه یک مشهد، کاشمر و منطقه احمدآباد در حال برگزاری است.
دادگر با اشاره به رقابت ۱۰ هزار دانش‌آموز خراسانی در مسابقات فرهنگی و هنری در ۴۰ رشته مختلف در محل اردوگاه ثامن‌الائمه مشهد، افزود: در مجموع از امروز حدود یک میلیون نفر رشته در مسابقات قرآن، عترت و نماز و یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر رشته در مسابقات فرهنگی و هنری با هم رقابت می‌کنند.
وی با تقدیر از نگاه ویژه مجلس شورای اسلامی و اهمیت به فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی افزود: خوشبختانه در بودجه امسال ردیفی برای انجام فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی ایجاد شده است که امیدوارم شاهد بهبود و کیفیت فعالیت‌های این حوزه باشیم.
رئیس امور تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان از رقابت همزمان ۱۶ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآن، عترت و نماز و مسابقات فرهنگی و هنری در چهار نقطه از این استان خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار