قائم مقام معاونت فرهنگی شهرداری مشهد:
قائم مقام معاونت فرهنگی شهرداری مشهد گفت: طی یک ماه گذشته ۱۰۰ هزار نفر از شهرک تاریخی «مشهد دوست داشتنی» بازدید کرده اند.
کد خبر: ۴۱۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵ 20 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، میثم مرادی با بیان این خبر اظهار کرد: شهرک تاریخی «مشهد دوست داشتنی» در فضایی به وسعت ۱۲ هزار متر مربع در مجتمع کوثر مشهد از ابتدای فروردین ماه سال جاری راه اندازی شده است.

وی افزود: این شهرک تاریخی در دو بخش معاصر و کهن طراحی و اجرا شده که خوشبختانه در ایام نوروز امسال مورد استقبال زائران بارگاه منور رضوی قرار گرفت و این روزها هم میزبان شهروندان مشهدی است.

قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: شهرک «مشهد دوست‌داشتنی» دهه فجر سال گذشته برای نخستین مرتبه در مشهد کلید خورد، اما در نوروز امسال با تغییراتی متفاوت کار خود را از سر گرفت و با استقبال خوب بازدیدکنندگان نیز رو به رو شده است.

وی افزود: به دنبال استقبال بسیار خوب شهروندان و زائران بارگاه منور رضوی، مقرر شد شهرک تاریخی «مشهد دوست داشتنی» تا پایان ماه مبارک رمضان به فعالیت خود ادامه دهد.

مرادی با بیان اینکه بخش‌هایی متنوع به شهرک تاریخی «مشهد دوست داشتنی» افزوده می شود گفت: در تلاش هستیم با افزودن این بخش ها، شهرک تاریخی را با اکرانی متفاوت تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار