در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد
امروز پنج‌شنبه ۳۱ فروردین دو تیم سیاه‌جامگان و پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با قضاوت وحید کاظمی، محمدرضا منصوری، علی میرزابیگی و محمد ملکی به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۴۱۰۸۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 20 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، امروز پنج‌شنبه 31 فروردین دو تیم سیاه‌جامگان و پیکان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ساعت 17 و 45 دقیقه در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با قضاوت وحید کاظمی، محمدرضا منصوری، علی میرزابیگی و محمد ملکی به مصاف هم می‌روند.

تیم پیکان با 37 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و برای کسب سهمیه آسیایی به میدان می‌رود از طرف دیگر تیم مشهدی با 24 امتیاز در رده 15 قرار دارد و برای فرار از سقوط باید در این دیدار به برتری برسد تا در صورت نتیجه نگرفتن تیم صبا به رده 14 برود.

تلاش دو تیم که یکی برای آسیایی شدن و دیگری برای فرار از سقوط تلاش می‌کند می‌تواند بازی جذابی را رقم بزند تا تماشاگران از آن لذت ببرند.

امتیاز تیم مشهدی بازی در خانه است که می‌تواند به این تیم کمک کند از طرفی تیم سیاه‌جامگان در 5 دیدار قبلی خود موفق به کسب 4 تساوی و یک پیروزی شده است و شکستی در هفته‌های اخیر نداشته است.

حضور اکبر میثاقیان در سیاه‌جامگان تاثیرگذار بوده و تیمش شکست نخورده است و این موضوع به هواداران این امید را می‌دهد تا بتوانند با این مربی در لیگ باقی بمانند.

حضور هواداران در این بازی می‌تواند به پیروزی تیم مشهدی در این بازی کمک کند تا این تیم با حضور یار دوازدهم خود به برتری دست یابد و فصل بعد دو تیم از مشهد در لیگ حضور داشته باشند.

دو تیم در لیگ برتر تاکنون سه بار با یکدیگر روبرو شده‌اند که در این سه دیدار پیکان دو بار پیروز شده و یک دیدار به تساوی کشیده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار