نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت پرشور مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به شکوفایی اقتصادی و رونق کسب و کار مردم می انجامد.
کد خبر: ۴۱۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶ 20 April 2017

به گزارش تابناک سمنان و به نقل از خبرگزاری خانه ملت، ، غلامرضا کاتب افزود: با برگزاری انتخابات در کشور، تفکری جدید برای افزایش رونق کسب و کار و رفاه اجتماعی ایجاد می شود که باید این رویدادهای سیاسی را قدر بدانیم.

نباید برای مشارکت پرشور در انتخابات به عملکرد دولت ها توجه کرد
وی خاطرنشان کرد : نباید برای مشارکت پرشور در انتخابات به عملکرد دولت ها توجه کرد بلکه باید آرمان های این نظام سرافراز بری خلق حماسه ای دیگر مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد.

رهبری امام خامنه ای و جانفشانی رزمندگان جان برکف ،کشور را از ورود به جنگ برحذر داشته است
کاتب یادآور شد : استکبار جهانی با توطئه و دسیسه ،منطقه خاورمیانه را به خرابه تبدیل کرده است و اگر رهبری امام خامنه ای و جانفشانی رزمندگان جان برکف سربازان امام زمان (عج) نبود شاید ایران اسلامی نیز به این شرایط دچار می شد.
نمایندهمردم گرمسار و آرادان درمجلسشورای اسلامی تصریح کرد : مردم باید با تفکر جهادی و انقلابی در انتخابات ماه آینده شرکت کنند تا یاوه گویی های دشمنان کوردل ایران اسلامی پایان یابد.
کاتب ادامه داد : دولت دوازدهم نیز باید همانند سایر دولت های انقلاب اسلامی توجه به منویات رهبر انقلاب و اجرای دقیق برنامه های اقتصاد مقاومتی را در اولویت کاری خود قرار دهد و به یقین با این 2 رویکرد ایران اسلامی به شکوفایی و بالندگی می رسد.


مسوولان نظام ، وفاداری مردم را باوردارند

ایننمایندهمجلسشورای اسلامی گفت : مسوولان نظام جمهوری اسلامی ، وفاداری مردم به آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی را باوردارند و به یقین در انتخابات پیش رو مردم با اخلاص برای انتخاب افرادی اصلاح مشارکت می کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یک هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار