قاضی پور با یادآوری بازدید از مناطق سیل زده آذربایجان شرقی:
نماینده مردم ارومیه در مجلس با یادآوری بازدید خود از مناطق سیل زده آذربایجان شرقی، گفت: متاسفانه 5 مفقودی این سیل هنوز پیدا نشده اند.
کد خبر: ۴۱۰۹۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ 20 April 2017

نادر قاضی پور در گفت و گو با خانه ملت، با یادآوری بازدید خود از مناطق سیل زده آذربایجان شرقی با ابراز تاسف از اینکه 5 مفقودی سیل هنوز پیدا نشده اند، افزود:  از روستای غله زار آذرشهر سه مفقودی یعنی یک مادر با فرزند هشت ساله اش و کودکی 2 ساله و همچنین از روستای چنار شهرستان عجب شیر پسربچه ای 6 ساله با یک نوزاد شش ماهه هنوز پیدا نشده اند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، یاداور شد: حقیقت آن است که راه ارتباطی روستای غله زار واقع شده در زیر پل بوده است و دوربرگردان جاده آذرشهر که در وسط رودخانه احداث شده عامل گرفتاری خودروهایی بود که از جاده عبور می کردند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: بنابراین  عامل گرفتار شدن خودروها در سیل جاده فرعی بود که به صورت غیراستاندارد تعبیه و ایجاد شده بود.

قاضی پور با بیان اینکه سیل خسارات زیادی را به روستای چنار شهرستان عجب شیر وارد کرد، افزود: در روستای چنار منازل مردم به طور کامل تخریب و احشام و دامداری و کشاورزی آنها به طور کامل از بین رفته و خسارات زیادی به مردم وارد شده است.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن ساخت منازل مسکونی سیل زدگان روستای چنار آذربایجان شرقی را در دستور کار قرار دهد، تصریح کرد: بهتر است در این روستا اسکان دائم برای مردم در نظر گرفته شده و همچنین وزارت نیرو هرچه سریع تر برای برق و  تامین آب کشاورزی آنها چاره اندیشی کند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری تلاش های خستگی ناپذیر سپاه و ارتش در امداد رسانی به سیل زدگان آذربایجان شرقی، گفت: مردم آذربایجان از زحمات ارتش و سپاه نهایت قدردانی را دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :