رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی:
رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: اشتغال صددرصدی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تضمین و فراهم شده است.
کد خبر: ۴۱۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 20 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، سیدحسین مجتبوی ظهر امروز در حاشیه برگزاری همایش ملی رویکردهای نوین در مدیریت و کارآفرینی در نشستی خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: در راستای اسناد بالادستی سند رشد و تحول علمی جامعه وظیفه‌مان رشد و ارتقاء حوزه علمی و پژوهشی در دانشگاه‌هاست و افتخار دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی به‌عنوان عضو شبکه جامع دانشگاهی استان همکاری مطلوب با تمامی دانشگاه‌هاست.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان در سال اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال به‌طور جد در این حوزه وارد شده تا شاهد رشد و توسعه در امر کارآفرینی، تولید و اشتغال باشیم و می‌خواهیم که بستر همکاری‌های فی‌مابین دانشگاهی به‌خوبی فراهم شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با بیان اینکه اهداف متعددی در همایش‌ها است و مهمترین آن مدیریت بوده که شاه‌کلید این حوزه است، خاطرنشان کرد: امروزه بحث مدیریت استراتژیک و اشتغال باید به عنوان یک امر مهم مورد توجه باشد.

مجتبوی تصریح کرد: پس از طرح این همایش توسط دانشگاه تابران به‌عنوان دانشگاهی ماموریت‌گرا در این حوزه فعالیت کردیم و این دانشگاه در حوزه اشتغال معلمان به‌صورت صددرصد فعال است و دانشجویان این دانشگاه پس از فارغ‌التحصیلی در کلاس درس تدریس می‌کنند.

وی تاکید کرد: در حوزه کارآفرینی برگزاری جلسات پرسش‌وپاسخ و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با فنی‌وحرفه‌ای را داشتیم تا توانمندی معلمانمان را بالا ببریم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی با اشاره به اینکه باید دانشگاه‌های ما به سمت دانشگاه‌های ماموریت‌گرا بروند، بیان کرد: اشتغال صددرصد فارغ‌التحصیلان باید فراهم باشد و متاسفانه در این همایش جای مسئولان حوزه صنعت خالی است و نفرات محدودی بودند اما انتظار بیش از این است و اگر باشد ضعف‌های موجود در حوزه اشتغال برطرف می‌شود.

مجتبوی گفت: باید دغدغه کارآفرینی و مدیریت در مسئولان ایجاد شود تا با توجه بیشتر حلقه مفقوده را پیدا کنند و باید میان بازار، صنعت و آموزش‌های تئوری و عملی ارتباط علمی خوبی در حوزه تولید و  اشتغال برقرار شود در زمان انجام کار با چالش مواجه نشویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار