تصویب اولین پروژه سرمایه گذاری و مشارکتی شهرداری توسط شورا در سال 96؛
پروژه مشارکتی امیریه پس از اینکه در کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر بررسی و تایید شده بود به صحن علنی شورا رفته و در یکصدو هفتاد و یکمین جلسه شواری اسلامی شهر مقدس مشهد با حمایت اعضای محترم شورای شهر مصوب شد.
کد خبر: ۴۱۱۱۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰ 20 April 2017
به گزارش تابناک رضوی،محمد هادی محمدی مقدم ،مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری مشهد از تصویب پروژه بزرگ امیریه به عنوان اولین پروژه سرمایه گذاری و مشارکتی شهرداری توسط شورای اسلامی شهر مشهد در سال 96 خبرداد.
وی اظهارکرد: پروژه مشارکتی امیریه پس از اینکه در کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر بررسی و تایید شده بود به صحن علنی شورا رفته و در یکصدو هفتاد و یکمین جلسه شواری اسلامی شهر مقدس مشهد با حمایت اعضای محترم شورای شهر مصوب گردید.
محمدی مقدم با بیان اینکه این پروژه مشارکتی اولین پروژه مشارکتی شهرداری در منطقه 12 می باشد افزود : حجم سرمایه گذاری این پروژه بالغ بر 1566 میلیارد ریال بوده و زیربنای آن حدود 92000 متر مربع و مساحت آن حدود 260000 متر مربع می باشد.
وی در خصوص کاربری های این پروژه گفت: کاربری های تعریف شده برای این پروژه شامل تجاری ، پارکینگ ، مسکونی ، ورزشی ، بهداشتی ، فرهنگی ، تاریخی و هنری می باشد که این کاربری ها بخش عمده ای ازسرانه های خدماتی منطقه را تامین خواهد کرد.
مدیر سرمایه گذاری و مشارکتهای شهرداری مشهد با اشاره به تاثیر پروژه های مشارکتی در اشتغال آفرینی تصریح کرد: به صورت متوسط و طبق اعلام سازمانهای مربوطه به ازای هر 57 مترمربع پروژه یک شغل ایجاد می شود که با این حجم سرمایه گذاری وفضا حداقل برای 2هزار و 500 نفر به صورت مستقیم تولید اشتغال می نماید.
وی همچنین بیان کرد : سهم شهرداری در این پروژه 20% و سهم سرمایه گذاری حدود 
80 درصد می باشد که آورده سرمایه گذار زمین و هزینه ساخت پروژه و آورده شهرداری هزینه صدور عوارض پروانه می باشد .‎
 
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار