مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد از بکارگیری 112 دستگاه اتوبوس جدید و سرویس دهی 85 دستگاه اتوبوس از این تعداد در خطوط حاشیه شهر مشهد خبر داد.
کد خبر: ۴۱۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷ 20 April 2017
به گزارش تابناک رضوی، علی اصغر نیشابوری بیان کرد: اواخر سال گذشته طی مراسمی از 112 دستگاه اتوبوس بنز 457 و اسکانیا در مشهد رونمایی شد.
وی افزود: این اتوبوس‌ها با اعتبار 45 میلیارد تومان خریداری شده که تمام اعتبار آن توسط شهرداری مشهد تامین شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد تصریح کرد: این اتوبوس‌ها دارای استاندارد یورو 3 است و ذرات PL کمتری نسبت به دیگر اتوبوس‌ها تولید می‌کنند لذا باعث کاهش آلودگی هوا خواهند شد.
نیشابوری عنوان کرد: در حال حاضر این اتوبوس‌ها به ناوگان اتوبوسرانی مشهد تزریق شده و سرویس‌دهی به شهروندان را آغاز کرده است و در قبال آن 112 دستگاه اتوبوس فرسوده با عمر بالای 10 سال از چرخه سرویس دهی خارج گردیده است.
وی با اشاره به سرویس‌دهی تعدادی از این اتوبوس‌ها در خطوط شهری گفت: در حال حاضر 27 دستگاه از این اتوبوس‌ها در 16 خط شهری مشهد و 85 دستگاه نیز در 29 خط حاشیه شهر مشهد به کارگیری شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد ادامه داد: همچنین از اهداف اصلی خرید این اتوبوس‌ها استفاده از آنان در حاشیه شهر مشهد بود.
وی عنوان کرد: اتوبوس‌های خریداری شده مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، صندلی‌های روکش‌دار مخمل، سیستم روشنایی مناسب و دیگر امکانات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار